دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

287 دانش آموز البرز خدمات حمایتی دریافت كردند
 
كرج - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: 287 دانش آموز با نیازهای ویژه این استان خدمات حمایتی به ارزش 129 میلیون تومان در سال تحصیلی جاری دریافت كردند.
287 دانش آموز البرز خدمات حمایتی دریافت كردند كرج - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: 287 دانش آموز با نیازهای ویژه این استان خدمات حمایتی به ارزش 129 میلیون تومان در سال تحصیلی جاری دریافت كردند.

عباس كشاورز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: خدمات حمایتی با هدف ایجاد فرصت های برابر و برخورداری كودكان و دانش آموزان با نیازهای ویژه از سطح قابل دسترسی از سلامتی و اهتمام در ایجاد امنیت روانی والدین ارائه می شود.

وی خاطرنشان كرد: ارائه خدمات درمانی و توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه از اهداف اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشوراست كه هر سال انجام می گردد.

كشاورز تصریح كرد: در سال 99 تعداد 287 پرونده حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه برای دریافت خدماتی چون تعمیر قطعات كاشت حلزون ،كفش طبی، سمعك، عینك، خدمات بیمارستانی ، دندانپزشكی، واكر، داروی مستمر،پاراكلینیك،اورتز،پروتز و ویلچر تشكیل شد.

وی با اشاره به اینكه 18 مدرسه استثنایی درالبرز وجود دارد،اضافه كرد: ازاین تعداد 17 مدرسه به صورت دولتی و یك مدرسه نیز به صورت غیردولتی فعالیت می كند.

رییس اداره آموزش و پرورش البرز ادامه داد: : 19 مركز مشكلات ویژه یادگیری در استان وجود دارد كه از این تعداد 10 مركز به صورت دولتی و 9 مركز به صورت غیردولتی فعالیت دارند.

وی تاكید كرد: البرز یك هزار و 889 نفر دانش آموز استثنایی و 9 هزار و 223 نفر دانش آموز هم به صورت تلفیقی فراگیر در مدارس عادی استان دارد.

برچسب ها
- مدارس
- البرز
- دانش آموزان
- توانبخشی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۰۰ - ۲۲/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۴