دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حلول ماه مبارك رمضان را تبریك گفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حلول ماه مبارك رمضان را تبریك گفت

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، سه شنبه شب با انتشار پیام، حلول ماه مبارك رمضان را به اعضای هیات علمی و كاركنان در دانشگاه و مراكز درمانی تحت پوشش و دانشجویان این دانشگاه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام تبریك دكتر حمیدرضا خانكه، به این شرح است:

« به نام خداوند بخشنده و مهربان »

ماه مبارك رمضان و بهار قرآن فرا رسید. این ماه عزیز فرصت مغتنمی برای ارتقاء و رشد استعدادهای انسانی و الهی است. استعدادها و توانایی های انسانی كه در رابطه با معبود، عالم معنا و هدف اصلی زندگی، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

عبادت ها و نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه، روح و روان انسان را جلا می دهد و او را آماده می سازد تا این سلامت روان را به سلامت جسم تبدیل كرده و با انرژی مضاعفی، به كار و تلاش، و خدمت به نیازمند بپردازد.

خدا را شاكریم كه این توفیق نصیب ما اعضای هیات علمی، جوانان این سرزمین و متخصصان آینده و همه خدمتگزاران در نظام سلامت شده كه بتوانیم با دانش اندوخته و دستانی كه به خواست او، پرتوان شده، به خلق دردمند و بیمارش خدمت كنیم و شكرانه نعمت هایش را بجا آوریم.

حلول این ماه عزیز را به همه همكاران اعضای هیات علمی و كاركنان در دانشگاه و مراكز درمانی تحت پوشش، و دانشجویان عزیز تبریك می گویم و امیدوارم كه همگی از انرژی برگرفته از معنویات این ماه، كمك بگیریم و روحیه ایثار، صبوری، و مقاومت در مقابل ناملایمات زندگی را كه در این دوران بحرانی شیوع بیماری كرونا، بیش از هر زمان دیگری، با آن مواجهیم، تقویت كنیم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۲۳:۱۸ - ۲۴/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۹