دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ازدواج باعث كاهش آسیب های اجتماعی می شود
 
مدیركل ورزش و جوانان لرستان گفت: ازدواج باعث كاهش آسیب های اجتماعی می شود.
ازدواج باعث كاهش آسیب های اجتماعی می شود حشمت الله امان الهی در دیدار با خیرین و مدیر مؤسسه خیرین ازدواج جوانان كه امروز 25 فروردین ماه صورت گرفت، اظهار كرد: حوزه جوان حوزه بسیار گسترده ای است كه به ما محول شده است جوانان انواع و اقسام مشكلات و درخواست ها را از ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و ... دارند.

وی تصریح كرد: آسیب های جدی كه در حوزه جوانان با آن روبرو هستیم بحث اشتغال تا ازدواج و آسیب های اجتماعی و اوقات فراغت است.

مدیركل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان كرد: كار خیری كه شما شروع كرده اید اعتقاد بنده بر این است با توجه به شرایط اقتصادی كه در جامعه وجود دارد اگر بتوانیم جوانان را به سمت و سوی ببریم كه ازدواج كنند خیلی در زندگی تأثیر می گذارد.

امان الهی اضافه كرد: وقتی جوانی ازدواج می كند و تشكیل خانواده می دهد قطعاً به یك آرامشی خواهد رسید و تفریحات و سرگرمی های كه داشته كاسته می شود.

وی بیان كرد: با ازدواج یك جوان آسیب های اجتماعی نیز كاسته می شود همین كه در كانون گرم خانواده خود قرار بگیرد مجبور هست كه دنبال اشتغال و درآمدزایی هم برود.

مدیركل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: با ازدواج جوانان هم می شود اشتغال ایجاد كرد هم می شود آسیب های اجتماعی را كم كرد و هم می شود اوقات فراغت را تأمین كرد.

امان الهی اظهار كرد: یكسری مراكز مشاوره هستند كه می توانند در زمینه آموزش و مشاوره قبل ازدواج كمك كنند.

وی تصریح كرد: در همه صحنه های مختلف مردم پای كار بوده اند و خیرین نیز در امر ازدواج جوانان می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

مدیركل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان كرد: برای تأمین اوقات فراغت زیرساخت ها فراهم نیست و امید می رود این پویش كه راه اندازی شده مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۲۱:۰۱ - ۲۵/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸