دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

زنی كه دخترش را تهدید به مرگ كرد/ ضرب و شتم دختر 14 ساله توسط نامادری
 
نامادری ای كه خود را "بانوی آهنین" می نامید، دختر 14 ساله را مورد ضرب و شتم قرار داد و قول داد گلوی او را شكاف دهد.
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، كارلا ویلز 36 ساله، مادر دو فرزند، پس از اینكه قربانی، درگیر دعوا با دختر خوانده نوجوانش شد، در كمین دختر جوان مدرسه ای نشست و برای او جراحاتی از جمله شكستگی بینی برجا گذاشت.

كارلا ویلز 36 ساله پس از اطلاع درباره درگیری، به داخل خودرو خود پرید و در خیابان به كمین دانش آموز جوان نشست. در حالی كه دختر ناتنی او، اولیویا، كه آن زمان 14 ساله بود نیز نگاه می كرد، ویلز مو های قربانی وحشت زده را گرفت و فریاد زد: "آیا دخترم را زده ای؟ " ویلز كه در فیس بوك در جواب سوال "چه نوع زنی هستید؟ " شخصیت خود را "مبارز" توصیف كرده بود، بار ها و بار ها به صورت و بدن دختر مدرسه ای مشت و لگد زد.

او سپس به دختر هشدار داد: "اگر دوباره به دخترم دست بزنی، گلوی خودت و مادرت را می برم"، و بعد دوباره به ماشینش برگشت.

اولیویا نیز با ضربه به صورت و كمر همكلاسی خود، در حمله شركت كرد. در این حمله، در فوریه 2017، دختر آسیب دیده دچار شكستگی بینی و كبودی های متعدد شد.

در دادگاه تاج خیابان مینشول، ویلز از چیدل هولم، استوكپورت، در منچستر بزرگ، به جرم حمله و آسیب جسمی رساندن و تهدید به كشتن در دادرسی قبلی در جولای 2019، به دو سال زندان و سپس دو سال حبس تعلیقی محكوم شد. به اولیویا كه اكنون 18 سال دارد، 9 ماه حكم توانبخشی جوانان داده شد و پس از محكوم شدن به اتهام تعرض، دستور داده شد به قربانی 250 پوند غرامت پرداخت كند.

به دلیل تعویق های مكرر ویلز، مجازات وی به تأخیر افتاده بود؛ زیرا وی به طور ناموفق از محكومیت خود درخواست تجدید نظر كرده بود.

دادگاه شنید كه قربانی به دنبال اختلاف با دختر ناتنی ویلز بر سر "اظهارات نامهربانانه"، هدف قرار گرفته است.

دادستان اندرو ایوانز گفت: "قربانی از دیس پراكسی و نارساخوانی رنج می برد و دخترخوانده، مدعی علیه را از مدرسه می شناخت. او به ملاقات برخی از دوستانش رفته بود كه با اولیویا روبرو شد كه اظهارات ناخوشایندی درباره او می كرد و سعی داشت او را تحریك به دعوا كند. "

"اولیویا سعی كرد مو های دختر را بگیرد و دختر نیز همین كار را كرد و هر دو به زمین افتادند. سپس دختر بلند شد و راهش را كشید و رفت. پانزده دقیقه بعد، دختر در كنار دوستانش بود كه یك ماشین كنار آن ها توقف كرد. او راننده را نمی شناخت؛ اما او همان متهم بود، در حالی كه دخترخوانده اش نیز در صندلی عقب ماشین نشسته بود. "

وی افزود:" متهم بیرون آمد و به دختر گفت "آیا تو دخترم را زدی؟ " سپس موهایش را گرفت. دختر نیز مو های متهم را گرفت؛ اما به زمین افتاد. متهم سپس در حالی كه هنوز مو های دختر را نگه داشته بود، به او مشت و لگد زد. اولیویا در این جا از ماشین پیاده شد و قبل از این كه به دختر حمله كند و به صورت و كمرش مشت بزند، فریاد زد:"مادرم را ول كن". "

"حمله زمانی متوقف شد كه متهم به دختر گفت:" اگر دوباره به دخترم دست بزنی، گلوی خودت و مادرت را می برم. " سپس هر دو دوباره سوار ماشین شدند و به سرعت از آنجا دور شدند. دختر به خانه دوستش رفت و از آن جا به بیمارستان منتقل شد. "

"قربانی با بریدگی در لب بالایی، خشك شدن خون در سوراخ های بینی و صورت، تورم و حساسیت بینی و كبودی در زیر چشم چپ، كمر و چانه به بخش تصادفات اورژانس برده شد. او روز بعد در یك كلینیك حضور یافت و مشخص شد كه از ناحیه بینی دچار شكستگی شده است؛ كه تحت بیهوشی نیاز به درمان دارد. "

ویلز، 21 جرم قبلی را در كارنامه خود داشت؛ از جمله جرم حمله به یك افسر پلیس در سال 2009 كه نتیجه آن هشت هفته حبس در زندان بود. وی همچنین سابقاً در سال 2009 اقدام به تشدید اختلال نژادی عمومی كرده بود و از سپتامبر سال گذشته در پی تجدیدنظر ناموفق از آخرین محكومیت، در بازداشت بود.

خانم سوزان هارگریوز، وكیل مدافع دفاعی گفت: "خانم ویلز از نظر بالینی بسیار آسیب پذیر است. در زمان جرم، او اخیراً صاحب فرزندی شده بود. او ابراز پشیمانی عمیق خود را در این زمینه ابراز داشته است. ویلز در وضعیت غیرمعمولی قرار داشته است و در حالی كه محاكمه داشت، وقت زیادی برای تأمل و در نظر گرفتن شرایط داشته است. "

قاضی موریس گرین، به ویلز گفت: "این جرم، نتیجه دعوای دختر ناتنی شما با قربانی بود. شما بعدا درگیر شدید و سعی كردید انتقام بگیرید. با ماشین خود حاضر شدید و سپس به این دختر حمله كردید و مو های او را گرفتید و با لگد و مشت او را زدید. این یك حمله بسیار ناخوشایند به یك دختر آسیب پذیر بوده است. "

ویلز همچنین با قرار منع تعقیب دو ساله، از ارتباط با قربانی منع شد.
   تاریخ: ۱۸:۳۳ - ۱۳/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۳