دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

83 هزار نفر در آذربایجان غربی از خدمات اورژانس اجتماعی برخوردار شدند
 
ارومیه- ایرنا- مدیركل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 83 هزار نفر از مردم استان طی سال گذشته از خدمات اورژانس اجتماعی در 14 شهرستان برخوردار شدند.
83 هزار نفر در آذربایجان غربی از خدمات اورژانس اجتماعی برخوردار شدند ارومیه- ایرنا- مدیركل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 83 هزار نفر از مردم استان طی سال گذشته از خدمات اورژانس اجتماعی در 14 شهرستان برخوردار شدند.

سعید فریور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر از 17 شهرستان آذربایجان غربی، خدمات اورژانس اجتماعی در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در 14 شهرستان ارائه می شود.

وی اضافه كرد: یكی دیگر از اقدامات بهزیستی، ارائه خدمات در قالب اورژانس اجتماعی 123 است كه طی سال های اخیر توجه ویژه ای از سوی شهروندان به آن صورت می گیرد.

مدیركل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از 35 هزار تماس تلفنی با این شماره صورت گرفته كه رقم بسیار قابل توجهی است.

فریور گفت: پس از شیوع بیماری كووید19 به دلیل استرس و اضطراب ناشی از آن و سایر مشكلات اقتصادی و اجتماعی، تماس با شماره 123 در آذربایجان غربی، 40 درصد نسبت به سال 1398 افزایش داشت.

به گزارش ایرنا، سامانه 123 و اورژانس اجتماعی طی یك دهه گذشته در كشور و آذربایجان غربی راه اندازی شده كه خدمات خوبی نیز در راستای جلوگیری و كاهش آسیب های اجتماعی ارائه می دهد.

كنترل و كاهش بحران های فردی و اجتماعی و خانوادگی، توانمند سازی ساكنان سكونتگاه های غیررسمی و كاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق و ارتقای آگاهی و شناخت خانواده ها و اجتماع نسبت به نیاز های مراجعان به منظور تسهیل فرآیند حل مساله در شرایط بحرانی از جمله اهداف و برنامه های اورژانس اجتماعی است.

برچسب ها
- اداره كل بهزیستی استان آذربایجان غربی
- آذربایجان غربی
- ارومیه
- اورژانس اجتماعی
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۴۴ - ۲۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۰