دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ایجاد بیش از 1700 فرصت شغلی برای معلولین لرستان
 
مدیركل بهزیستی لرستان گفت: تاكنون 1768 فرصت شغلی برای معلولین استان ایجاد و 59 میلیارد تومان تسهیلات از بانك عامل برای این موضوع در نظر گرفته شد كه از محل تبصره 16 همه این اعتبارات هزینه شده است.
ایجاد بیش از 1700 فرصت شغلی برای معلولین لرستان دكتر كرم یاری در گفت وگو با ایسنا اظهار كرد: بهزیستی توانسته در سراسر كشور 2497 مركز مثبت زندگی در محلات و روستاهای مختلف كشور ایجاد كرده است.

وی اضافه كرد: برای تكریم ارباب رجوع و با توجه به تردد معلولین سازمان بهزیستی تدابیری اندیشید كه در محل زندگی مددجویان ارائه خدمات دهد كه در این راستا مراكز مثبت زندگی ایجاد شدند.

مدیركل بهزیستی لرستان گفت: اكثر این مراكز ایجاد شدند و به ارائه خدمات می پردازند كه بازدید از منازل معلولین و مددكاری یكی از برنامه های این مراكز است.

یاری بیان كرد: پالایش پرونده ها، احیای مددكاری و ارائه آموزش های لازم از جمله برنامه های سازمان بهزیستی استان بوده كه در بستر مراكز مثبت زندگی این پرونده ها پایش شدند.

وی اظهار كرد: پایگاه ها و مركز مثبت زندگی برای تمام مددجویان در نظر گرفته شده است و هر خانوار می داند با كد شناسایی به كدام مركز مراجعه كند.

مدیركل بهزیستی لرستان در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی عنوان كرد: سهمیه ای كه برای لرستان در نظر گرفته شده بود ایجاد اشتغال 1590 بوده است.

یاری تصریح كرد: این درحالیست كه تاكنون 1768 فرصت شغلی برای معلولین استان ایجاد و 59 میلیارد تومان تسهیلات از بانك عامل برای این موضوع در نظر گرفته شد كه از محل تبصره 16 همه این اعتبارات هزینه شده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۲۳ - ۲۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۳