دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی تسهیلات شغلی مددجویان بهزیستی
 
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون مشاركت های مردمی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی گفت: امسال اعتبار سه هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده و با این تسهیلات بیش از 60 هزار فرصت شغلی برای آنان محقق خواهد شد. ذوالفقار یزدانمهر افزود: تعهد ...
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون مشاركت های مردمی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی گفت: امسال اعتبار سه هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده و با این تسهیلات بیش از 60 هزار فرصت شغلی برای آنان محقق خواهد شد.

ذوالفقار یزدانمهر افزود: تعهد ما در سال 99، تسهیل گری اشتغال 56 هزار و 716 نفر بود كه طبق برنامه عملكردی كه همكاران ما در دفتر اشتغال داشتند برای اشتغال 59 هزار و 304 نفر توانستند تسهیل گری كنند.

وی با بیان اینكه اعتباراتی كه از محل تبصره 16 قانون بودجه در اختیار ما قرار گرفت، دو هزار و 100 میلیارد تومان بود، خاطرنشان كرد: این اعتبارات به صورت قرض الحسنه در مناطق مرزی و محروم با كارمزد چهار درصد و در سایر مناطق با كارمزد 6 درصد پرداخت می شود. خوشبختانه عملكردی كه تا پایان سال داشتیم، 1558 میلیارد تومان بوده كه در نوع خود نسبت به سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

معاون مشاركت های مردمی بهزیستی گفت: اشتغالی كه از این محل محقق شده 37 هزار نفر بوده و تا آخر اردیبهشت فرصت داریم پرونده های ارسالی به بانك را مورد بررسی قرار دهیم.

یك میلیون و 600 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند و حدود 240 هزار زن سرپرست خانوار نیز تحت پوشش این سازمان قرار گرفته اند و از این میان، بیش از یك میلیون خانوار از بهزیستی مستمری می گیرند.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۰۹:۲۳ - ۲۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴