دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ثبت 24 هزار و 100 تماس با مركز صدای مشاور
 
مركز پاسخگویی تلفنی صدای مشاور چهارمحال و بختیاری به 24 هزار و 100 تماس خدمات مشاوره ارائه كرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهركرد، نرگس محمدی مدیركل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام شیوع كرونا و با افزایش ساعات كار صدای مشاور خط 1480 و فعالیت در روز های تعطیل، به 24 هزار و 100 تماس تلفنی مشاوره داده شده است.

او افزود: ارائه خدمات مشاوره تلفنی 1480 با هدف ارتقاء سطح سلامت و بهداشت روان آحاد جامعه و كاهش آسیب های فردی، خانوادگی و اجتماعی توسط مشاوران تخصصی انجام شد.

بیشتر بخوانید

- فعالیت 70 مركز مشاوره در چهارمحال و بختیاری محمدی با اشاره به فعالیت 20 مركز سلامت روان، 37 مركز مشاوره عمومی و 16 مركز مشاوره تخصصی در استان اضافه كرد: با مراجعه 10 هزار و 812 نفر به مراكز مشاوره استان، 22 هزار جلسه مشاوره حضوری برای ارائه راهكار و رفع مشكلات خانوادگی، تربیتی و تحصیلی مراجعان تشكیل شده است.

او ادامه داد: دو هزار و 102 نفر، از طریق مراكز سلامت روان استان آموزش های لازم را در زمینه مهارت های زندگی، فرزند پروری، پیش از ازدواج و زندگی خانواده را كسب كردند.
   تاریخ: ۲۰:۳۷ - ۲۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۴