دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

117 مركز مثبت زندگی درمازندران فعال شدند
 
ساری -مدیركل بهزیستی مازندران با اشاره به قرارگیری مازندران در وضعیت خطرناك كرونایی ، گفت : خوشبختانه با حمایت به موقع دولت 117 مركز مثبت زندگی در سراسر استان به طور كامل فعال شدند و تمامی خدمات بهزیستی از سوی این مراكز ارائه می شود.
مثبت زندگی ساری -مدیركل بهزیستی مازندران با اشاره به قرارگیری مازندران در وضعیت خطرناك كرونایی ، گفت : خوشبختانه با حمایت به موقع دولت 117 مركز مثبت زندگی در سراسر استان به طور كامل فعال شدند و تمامی خدمات بهزیستی از سوی این مراكز ارائه می شود.

به گزارش قدس آنلاین،فرزاد گوهردهی از تعطیلی تمامی مراكز مددكاری روزانه بهزیستی استان خبر داد و افزود : هرگونه خدمات حضوری به استثنای موارد اورژانسی و اضطراری تا تغییر رنگن بندی كرونایی استان ممنوع است.

وی ادامه داد : تمامی مراكز مثبت زندگی مازندران فعال است و باید مددكاران این مركز نسبت به پرونده مددجویانی كه به آنها تحویل شده است اشراف كامل داشته باشند و با مددجویان خود ارتباط بگیرند.

وی ارائه تمامی خدمات مشاوره ای ، كمك های معیشتی و همچنین دریافت مستمری را از طریق مراكز مثبت زندگی امكان پذیر دانست و توصیه كرد : مددجویان و جامعه هدف بهزیستی سعی كنند تا حد امكان خدماتشان را به صورت غیر حضوری دریافت كنند.
منبع خبر:
روزنامه قدس
   تاریخ: ۱۷:۰۱ - ۲۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵