دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی 65 درصد افزایش می یابد
 
گروه استان ها- نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی امسال 65 درصد افزایش می یابد.
مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی 65 درصد افزایش می یابد
گروه استان ها- نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی امسال 65 درصد افزایش می یابد. - اخبار استانها -
عبدالرضا مصری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در كرمانشاه، با اشاره به افزایش مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی اظهار داشت: تاكنون مقرر شده 65 درصد به حقوق این مددجویان در سال 1400 افزوده شود.

وی با اشاره به مشكل نحوه پرداخت مستمری مددجویان در سال گذشته عنوان كرد: تا سال گذشته مستمری محدود این مددجویان به صورت دو قسط 60 هزار و 100 هزار تومانی پرداخت می شد اما امسال به صورت یكجا پرداخت می شود.

كمیته امداد كاشان در جهت كارآفرینی مددجویان حركت كند
بسیج سازندگی 200 واحد مسكونی برای مددجویان قزوینی می سازد
آغاز پویش «سفره دار» برای حمایت از مددجویان آسایشگاه كهریزك
مصری گفت: براساس آخرین تصمیم گیری ها مقرر شده خانواده های دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700 هزار تومان، چهار نفره 900 هزار تومان و پنج نفره هزار تومان پرداخت شود و 65 درصد به تمام مستمری ها افزوده شده است.

نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف موضوعی در زمینه مستمری با عنوان تبصره 14 افزود: همه افرادی كه مشمول تبصره 14 بوده اند و مبلغ كمتری دریافت می كردند از امسال مبلغ بیشتری دریافت می كنند.

مصری با بیان اینكه مستمری فروردین ماه به صورت علی الحساب واریز شد گفت: رزمندگان معسر كه باید دو میلیون و 200 هزار تومان دریافت می كردند اكنون یك میلیون و 250 هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب آن ها واریز شده چون صدور احكام طول می كشد اما از اردیبهشت ماه مابه التفاوت به حساب همه واریز خواهد شد.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۳:۳۰ - ۰۱/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۳۲۷