دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

راه اندازی مركز خدمات تخصصی روانشناسی به روان در بیرجند
 
این مركز تخصصی با هدف ارتقاء سلامت روان اقشار جامعه از طریق ارائه خدمات مشاوره، برگزاری كارگاه ها و اجرای طرح های پژوهشی و مطالعاتی ایجاد می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت : زمینه های فعالیت این مركز پس از نیازسنجی مركز خدمات تخصصی روانشناسی به روان در بیرجند راه اندازی می شودگسترده در سطح استان، انجام مطالعات میدانی و نظر سنجی در شورای پژوهشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی مطرح شد و در نهایت به تصویب معاونت پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی كشور رسید. صادقی افزود : به عنوان اولین برنامه اجرایی مركز خدمات تخصصی روان شناسی به روان؛ ارتقاء دانش مشاوران طرح كاهش طلاق دوشنبه، 6 اردیبهشت برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی استان در جهاد دانشگاهی از سال 1395 افزود : طرح ملی "افسردگی ، گفتگو كنیم"، طرح ارتقاء سطح دانش، مهارت و سلامت بانوان خانه دار و همچنین طرح های مطالعاتی نیازسنجی آموزشی بانوان خانه دار با رویكرد كاهش افسردگی و شناسایی آسیب ها و نابهنجاری های اجتماعی حوزه زنان به تفكیك محلات شهری و وضعیت اشتغال از جمله اقدامات انجام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود : اجرای این طرح ها منجر به بهره مندی 2 هزار نفر از بانوان شهر بیرجند از خدمات مشاوره، آموزشی و گردشگری شد.
   تاریخ: ۱۳:۱۶ - ۰۱/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۱