دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

بهره مندی بیش از 500 دانش آموز استان مركزی از خدمات توان بخشی
 
بهره مندی بیش از 500 دانش آموز استان مركزی از خدمات توان بخشی
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مركزی از برخورداری 500 دانش آموز با نیازهای ویژه استان از خدمات توان بخشی در سال 99 خبر داد.

به گزارش تابناك مركزی،"محمود عسكری" افزود: ارائه خدمات توان بخشی كاردرمانی، گفتاردرمانی، تربیت شنیداری و فیزیوتراپی برای ارتقای عملكردهای تحصیلی، مهارت های زندگی و استقلال فردی و اجتماعی دانش آموزان با نیازهای ویژه امری ضروری بوده و از این رو یكی از اهداف آموزش و پرورش استثنایی بهره مندی این دانش آموزان از خدمات توان بخشی است.
وی یادآورشد: در راستای بهره مندی دانش آموزان با نیازهای ویژه از خدمات توان بخشی، آموزش و پرورش استثنایی هر ساله 2 طرح ارائه خدمات توان بخشی درون مدرسه ای و همچنین پرداخت كمك هزینه خدمات برون مدرسه ای را اجرا می كند.
عسكری اظهار داشت: در سال گذشته با وجود شرایط كرونایی 398 دانش آموز خدمات توان بخشی درون مدرسه ای را متناسب با دستورالعمل های ستاد مقابله با كرونا به صورت حضوری و مجازی دریافت و 101 دانش آموز نیز در قالب طرح خدمات توان بخشی برون مدرسه ای كمك هزینه دریافت كرده اند.
وی یادآورشد: در سال گذشته بالغ بر چهارصد و بیست میلیون ریال كمك هزینه خدمات توان بخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی و دانش آموزان تلفیقی پرداخت شد.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۷:۲۱ - ۳۱/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵