دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

میانگین مراجعه ماهیانه به مراكز خدمات اورژانس اجتماعی ایلام در ایلام 200 نفر است
 
رئیس دفتر آسیب های اجتماعی بهزیستی استان ایلام هدف از ایجاد مراكز خدمات اورژانس اجتماعی را كاهش و كنترل آسیب های عنوان كرد و گفت: میانگین مراجعه ماهیانه به مراكز خدمات اورژانس اجتماعی ایلام در ایلام 200 نفر است.
میانگین مراجعه ماهیانه به مراكز خدمات اورژانس اجتماعی ایلام در ایلام 200 نفر است
رئیس دفتر آسیب های اجتماعی بهزیستی استان ایلام هدف از ایجاد مراكز خدمات اورژانس اجتماعی را كاهش و كنترل آسیب های عنوان كرد و گفت: میانگین مراجعه ماهیانه به مراكز خدمات اورژانس اجتماعی ایلام در ایلام 200 نفر است. - اخبار استانها -
زهرا عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از فعالیت هشت مركز اورژانس اجتماعی در سطح استان ایلام خبر داد و گفت: این مراكز در شهرستان های مختلف استان فعال و به مراجعین در زمینه های مختلف ازدواج، تحصیل و... خدمات دهی می كنند.

بسیج سازندگی 2 هزار و 440 مورد خدمات به مدد جویان بهزستی ایلام ارائه می دهد
12900 معلول تحت پوشش بهزستی ایلام قرار دارند+فیلم
تحقق برنامه های بهزستی ایلام نیازمند مشاركت خیران است
رئیس دفتر آسیب های اجتماعی بهزیستی استان ایلام هدف از ایجاد این مراكز را كاهش و كنترل آسیب های اجتماعی عنوان كرد و گفت: متأسفانه با توجه به شیوع بیماری منحوس كرونا در كشور و به تبع در استان ایلام شاهد بیكار شدن برخی افراد در صنوف مختلف و بروز مشكلات مالی برای این افراد هستیم كه این امر بدون شك تاثیرات منفی بر رفتار زوجین دارد، به طوری كه تعداد مراجعات در زمینه های خانواده به این مراكز افزایش یافته است .
وی در پایان به افراد تحت پوشش این مركز اشاره كرد و گفت: تعداد افرادی كه برای حل مشكلات خود به مراكز اورژانس اجتماعی در شهرستان های مراجعه می كنند متغیر است اما در ماه حدود 200 نفر به طور میانگین از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند می شوند و این آمار در مركز استان به حدود 400 نفر می رسد.

عبدالهی در پایان گفت: در شهرستان های سیروان، بدره و چوار مراكز اورژانس اجتماعی راه اندازی نشده است.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۲۱:۳۱ - ۰۵/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۵