دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان
 
: طرح یاریگران زندگی با همكاری 22 نهاد و سازمان به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان در 30 درصد از مدارس استان اجرایی شده است.
پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مركز چهارمحال و بختیاری، مدیركل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طرح یاریگران زندگی با همكاری 22 نهاد و سازمان به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان در 30 درصد از مدارس استان اجرایی شده است.

قائد امینی با بیان اینكه آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه كشور در ارتباط مستقیم با شهروندان است افزود: ارتباط مستقیم با 15 میلیون دانش آموز و خانواده های آنها كه مجموعاً بیش از نیمی از جمعیت كشور را شامل می شوند، ظرفیت بسیار عظیمی برای آموزش و اطلاع رسانی عمومی در حیطه های مختلف به شمار می آید.

وی با اشاره به اجرای بسته تحولی <<هر دانش آموز یك مهارت>> در برنامه های آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1399 1400 خاطرنشان كرد: مهارت آموزی به دانش آموزان یكی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش است كه این مهارت آموزی در زندگی جمعی و اجتماعی حاصل می شود.

مدیركل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تلاش معلمان را در یك سال گذشته ستودنی دانست و گفت: اگرچه بهترین نوع آموزش، آموزش حضوری است، ولی آموزش در فضای مجازی و شبكه شاد در حالی كه دانش آموزان در محیط خانه حضور داشتند، بیش از پیش اهمیت فعالیت معلمان و زحمات طاقت فرسایی كه معلمان در حوزه تعلیم و تربیت متحمل می شوند را به منصه ظهور رسانید.
   تاریخ: ۱۱:۵۹ - ۰۶/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۷