دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

بهزیستی چهارمحال و بختیاری به دانش آموزان خدمات رایگان ارتوپدی می دهد
 
شهركرد- ایرنا- مدیركل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مشكلات مرتبط با ارتوپدی، قلبی و ترمیمی دانش آموزان زیر 18 سال، در قالب طرح زنجیره امید و در صورت نیاز، با انجام عمل جراحی رایگان درمان و رفع خواهد شد.
بهزیستی چهارمحال و بختیاری به دانش آموزان خدمات رایگان ارتوپدی می دهد شهركرد- ایرنا- مدیركل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مشكلات مرتبط با ارتوپدی، قلبی و ترمیمی دانش آموزان زیر 18 سال، در قالب طرح زنجیره امید و در صورت نیاز، با انجام عمل جراحی رایگان درمان و رفع خواهد شد.

نرگس عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاكید كرد: سال گذشته 14 دانش آموزان زیر 18 سال چهارمحال و بختیاری در قالب طرح زنجیره امید درمان شدند.

وی افزود: بهزیستی استان 20 میلیارد ریال برای خریداری وسایل كمك توانبخشی در سال گذشته اختصاص داد و انجام خدمات دندان پزشكی برای جامعه هدف زیرمجموعه بهزیستی، پرداخت كمك های موردی برای دانش آموزان نیازمند و خرید تبلت و وسایل معیشتی از سوی بهزیستی چهارمحال و بختیاری در یك سال اخیر انجام شده است.

وی یادآور شد: در صورت نیاز، دانش آموزان نیازمند می توانند خدمات دندان پزشكی خود را با قیمتی ارزان تر در مراكز طرف قرارداد با بهزیستی استان دریافت كنند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 213هزار دانش آموز در 10 شهرستان است.

برچسب ها
- چهارمحال وبختیاری
- دانش آموز
- كارآمدی دولت
- سازمان بهزیستی كشور
- دانش آموزان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۴۶ - ۰۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۶