دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

واكسینه شدن 230 سالمند در مراكز بهزیستی همدان
 
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان همدان، از واكسیناسیون 230 نفر از سالمندان حاضر در مراكز نگهداری شبانه روزی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مركز همدان، سیاوش رهبر گفت: افرادی كه در مراكز سالمندان استان حضور دارند و كاركنان این مراكز، دُز اول و دوم واكسن كرونا را دریافت كردند.واكسینه شدن 230 سالمند در مراكز بهزیستی همدان

معاون امور توانبخشی اداره كل بهزیستی استان همدان افزود: در استان همدان، دو مركز نگهداری از سالمندان در شهر همدان و دو مركز در شهر ملایر وجود دارد و در مجموع 230 نفر از سالمندان و كاركنان این مراكز واكسینه شدند. رهبر اضافه كرد : 1000 نفر از مددجویان بهزیستی استان كه در مراكز شبانه روزی نگهداری می شوند، هنوز واكسینه نشده اند.

معاون امور توانبخشی اداره كل بهزیستی استان همدان اضافه كرد: قرار بود تمام افراد حاضر در مراكز 24 ساعته بهزیستی و كاركنان آنجا واكسینه شوند، اما هنوز در هیچ استانی این كار انجام نشده است.

رهبر افزود د: ما نیاز داریم هرچه سریع تر این افراد واكسینه شوند چراكه اگر یك نفر درگیر این بیماری شود، در تمام مركز منتشر خواهد شد. او گفت: خوشبختانه با تشدید مراقبت ها در چهار ماه اخیر كمتر از پنج نفر در مراكز نگهداری 24 ساعته بهزیستی استان به این ویروس مبتلا شدند و در حال حاضر كه در پیك چهارم كرونا هستیم، هیچ بیماری در مراكز ما وجود ندارد.
   تاریخ: ۱۳:۵۴ - ۰۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۷۵