دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

كد ملی جایگزین دفترچه بیمه تامین اجتماعی می شود
 
مدیر درمــان تامین اجتماعی اســتان هرمزگان گفت: از ابتدای اسفند ماه سال جاری دفترچه بیمه در مراكــز و دفاتر كارگزاری سازمان تامین اجتماعی صادر نمی شود.
كد ملی جایگزین دفترچه بیمه تامین اجتماعی می شود دكتر مریم امیری صبح امروز(15 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر افزود: بــرای اینكه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیازی به مراجعه حضوری جهت دریافت دفترچه نداشته باشند، صدور دفترچه از ابتدای اسفند ماه متوقف شــده و خدمــات به صورت الكترونیــك به آنها ارائه می شــود.

وی تصریح كرد: بیمه شدگان ســازمان تامین اجتماعی در مراجعه به پزشكان، با ارائه كد ملی می توانند از خدمات بیمه ای ســازمان استفاده كنند و اگر پزشــكی به دلایل مختلف از جمله نبود امكانات و یا عدم تمایل پزشك برای اســتفاده از خدمات الكترونیــك قادر به استفاده از نسخه الكترونیك نباشند، نسخه در ســربرگ خود پزشك نوشته می شود و سایر مراكز پاراكلینیك از جمله داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپــی، رادیولوژی و ... خدمات را با پوشش بیمه ای ارائه می كنند.

مدیر درمــان تامین اجتماعی اســتان هرمزگان در پایان اظهار كرد: بیمه شدگان توجه داشته باشند با توجه به اینكه از ابتدای اسفند ماه دفترچه جدید صادر نمی شود، در مراجعه به پزشكان حتما كارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا بتوانند از پوشش بیمه ای اســتفاده كنند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۱۵ - ۱۵/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۰