دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

اجرای سومین پویش "كمك مؤمنانه" خانواده بزرگ دانشگاه به نیازمندان، در نیمه ماه مبارك رمضان
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

اجرای سومین پویش "كمك مؤمنانه" خانواده بزرگ دانشگاه به نیازمندان، در نیمه ماه مبارك رمضان

سومین پویش « كمك مومنانه » سنت حسنه اطعام و اكرام نیازمندان به یادگار از امام حسن مجتبی (ع) با مشاركت خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به عنوان ضیافت همدلی، در نیمه ماه مبارك رمضان، اجرا می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از مفدا، حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: خانواده دانشگاه برای سومین سال متوالی با تاسی به امام حسن مجتبی (ع) و پس از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه ماه شعبان مبنی بر استمرار" كمك مومنانه" با تمام توان وارد عرصه شده و همه مجموعه های فرهنگی دانشگاه در بخش های استادان، دانشجویان و كاركنان را دعوت به همكاری كرده است تا با راه اندازی پویش "كمك مومنانه" به یاری خانواده های كم بضاعت بشتابد.

وی با اشاره به پویش "كمك مومنانه" كه بستری جهت انجام وظیفه و توجه به محرومان در روزهای پیش رو است، بر مشاركت فعال خانواده دانشگاه در این امر تاكید كرد.

حجت الاسلام والمسلمین افشاری همچنین اظهار داشت: كانون مهدویت با مشاركت سایر مجموعه های دانشجویی در ماه رمضان سال گذشته، در قالب طرح "همدلی و مواسات مومنانه" با توزیع ارزاق میان نیازمندان، قدم های خیر برداشته، و در رمضان 1400 نیز خانواده دانشگاه با پویش "كمك مومنانه " و مشاركت دانشگاهیان اعم از دانشجو، استاد و كارمند گام هایی در این عرصه برداشته است .

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افزود: كانون دانشجویی مهدویت، در سال گذشته با مشاركت سایر كانون های دانشجویی و با جمع آوری كمك های نقدی، به تهیه و توزیع حداقل 110 بسته معیشتی و مواد بهداشتی هر كدام به مبلغ 200 هزار تومان میان نیازمندان روستای محمودآباد، كوره پزخانه های اطراف تهران و سایر افراد نیازمند كه با مشاركت دانشگاهیان شناخته شده بود، پرداخت و امسال نیز خانواده بزرگ دانشگاه حداقل 110 بسته معیشتی- بهداشتی برای نیازمندان تهیه كرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری كرد، با اجرای پویش "كمك مومنانه" و عزم خانواده بزرگ دانشگاه برای مشاركت در امور خیر، بتوانیم شاهد تجلی كمك مومنانه همزمان با ولادت كریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارك رمضان و استمرار این امر خداپسندانه در طول سال باشیم.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: گلرخ
   تاریخ: ۱۴:۲۳ - ۰۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۱