دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالروز « روانشناس و مشاور » (9 اردیبهشت ماه)
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالروز « روانشناس و مشاور » (9 اردیبهشت ماه)

دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز پنجشنبه با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز « روانشناس و مشاور » را به همه اعضای هیات علمی دو گروه آموزشی روانشناسی و مشاوره و دانشجویان عزیز این دو حوزه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه ، متن كامل پیام تبریك دكتر خانكه به این شرح است:

نهم اردیبهشت ماه، سالروز تصویب قانون سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، كه در جامعه به عنوان روز " روانشناس و مشاور " نامگذاری شده است، یادآور نقش و جایگاه متخصصان دو حوزه روانشناسی و مشاوره در ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه است.

بویژه در این دوران كه با بحران شیوع كرونا روبه رو هستیم و این بیماری، نه تنها بر جسم انسان، كه بر روان همه ساكنان كره زمین و روابط اجتماعی آنان، تاثیرات منفی می گذارد، تلاش روانشناسان و مشاوران در بهبود وضعیت روانشناختی، كنترل استرس و هیجانات، التیام آلام مردم، آرامش و سلامت روان خانواده ها، و مدیریت روابط اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

این بحران توجه به جایگاه پیشگیری در نظام سلامت كشور را بارزتر و نقش روان شناسان و مشاوران را در شاخص های سلامت روانی جوانان و خانواده ها نمایان تر می كند.

افتخار داریم كه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با بهره گیری از توان حرفه ای و تخصصی اعضای محترم هیات علمی در دو گروه آموزشی روانشناسی و مشاوره، به تربیت نیروهای متخصص جهت خدمت رسانی به نیازمندان و بیماران جامعه می پردازد و به بهبود سلامت روانی - اجتماعی جامعه و افزایش نشاط اجتماعی كمك می كند.

فرارسیدن روز روانشناس و مشاور را به همه اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز در این دو حوزه تبریك گفته و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای آنان در مسیر سبز سلامتی را دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۲۰:۲۷ - ۰۹/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۲