دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

افزوده شدن رشته مددكاری اجتماعی در دانشكده پیراپزشكی مشهد
 
با افزوده شدن رشته مددكاری اجتماعی در دانشكده پیراپزشكی مشهد این رشته از مهر 1400 دانشجو می پذیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مركز خراسان رضوی، معاون آموزشی تحصیلات پایه دانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكیافزوده شدن رشته مددكاری اجتماعی در دانشكده پیراپزشكی مشهد مشهدگفت: با موافقت شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشكی كشور درباره راه اندازی مقطع كارشناسی مددكاری اجتماعی در این دانشگاه، دانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكی مشهد از مهر امسال در این رشته دانشجو می پذیرد.

دكتر محسن اسدی افزود: غیر از رشته های توانبخشی، در رشته های مهم و تاثیرگذار پیراپزشكی نظیر علوم آزمایشگاهی در مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته، تكنولوژی پرتو شناسی در مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته و فناوری اطلاعات سلامت در مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد، در دانشكده علوم پیراپزشكی پذیرش دانشجو صورت می پذیرد.

وی گفت: هم اكنون در دانشكده پیراپزشكی دانشگاه علوم پزشكی مشهد در رشته های بینایی سنجی در مقاطع كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترا، فیزیوتراپی در مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد، گفتار درمانی در مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد و كاردرمانی (از سال 98) در مقطع كارشناسی پذیرش دانشجو انجام می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی مشهد افزود: دانشكده پیراپزشكی این دانشگاه نگاه ویژه ای در خصوص بسط و گسترش رشته های توانبخشی دارد.
   تاریخ: ۱۴:۴۲ - ۱۲/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۹