دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

1039 نفر از معلولان و كاركنان بهزیستی قزوین در صف واكسن كرونا هستند
 
قزوین – ایرنا – مدیر كل بهزیستی استان قزوین گفت: یك هزار و 39 نفر از معلولان و پرسنل مراكز توانبخشی بهزیستی این استان در انتظار دریافت واكسن كرونا هستند.
1039 نفر از معلولان و كاركنان بهزیستی قزوین در صف واكسن كرونا هستند قزوین – ایرنا – مدیر كل بهزیستی استان قزوین گفت: یك هزار و 39 نفر از معلولان و پرسنل مراكز توانبخشی بهزیستی این استان در انتظار دریافت واكسن كرونا هستند.

علیرضا وارثی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین آمار اعلام شده به بهزیستی كشور جهت هماهنگی در سطح كلان، 883 نفر از معلولان، ١٠٠ نفر از كاركنان مراكز شبانه روزی و 56 نفر از كاركنان مراكز ویزیت و مراقبت در منزل در انتظار دریافت واكسن می باشند.
وی افزود: برای دریافت واكسن این افراد همكاری های لازم با دانشگاه علوم پزشكی استان انجام شده و در همین روزها تلقیح واكسن مطابق دستورالعمل های ابلاغی آغاز خواهد شد.
این مسوول گفت: تا به امروز در بین افراد تحت پوشش بهزیستی استان قزوین تعداد 227 نفر از سالمندان و كاركنان بخش های مرتبط با نگهداری سالمندان واكسن كرونا را دریافت كرده اند.
وارثی اضافه كرد: خوشبختانه تاكنون هیچ گونه گزارشی از تاثیر منفی این واكسن ها به این اداره كل گزارش نشده و امیدواریم هر چه سریعتر عملیات واكسیناسیون برای گروه های باقی مانده هم انجام شود.
مدیر كل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: این استان دارای 25 مركز مراقبتی شبانه روزی و به تفكیك هشت مركز سالمندان ، 10 مركز معلولان ذهنی، 2 مركز معلولان جسمی حركتی و پنج مركز مختص بیماران روانی مزمن است و در این مراكز به حامعه هدف بهزیستی خدمات مختلفی را ارایه می كند.

برچسب ها
- ویروس كرونا
- واكسن
- استان قزوین
- واكسن كرونا
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۴۰ - ۱۹/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۱