دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

شیب نرخ جمعیت استان به سمت سالمندی است
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل، فریبا محمدلو در جریان دیدار از سرای سالمندان بانوی آفتاب اردبیل اظهار كرد: شیب نرخ جمعیت به سمت سالمندی است كه باید برنامه ریزی مناسبی در این خصوص داشته باشیم.

وی افزود: هم افزایی بین بخشی برای خدمات رسانی بیشتر به سالمندان و استفاده این قشر از خدمات عمومی می تواند در بهبود زندگی سالمندان نقش مهمی ایفا نماید.

مدیركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینكه گسترش مراكز روزانه سالمندان می تواند به رفاه حال این قشر كمك كند، بیان كرد: تعامل و هم افزایی بین بخشی دستگاه های اجرایی، تسهیل و دسترسی عمومی سالمندان به امكانات را آسان تر می كند.

محمدلو تصریح كرد:مقوله توجه به شرایط سالمندان و تقویت روحیه نشاط و امید افزایی در بین خانواده ها باید مورد تاكید قرار گیرد.

ستاری، مدیركل بهزیستی استان اردبیل نیز در این دیدار بیان داشت: مراكز روزانه سالمندان از سال 1395 فعالیت خود را رسماً در استان اردبیل آغاز كرده و از امكانات مختلفی همچون؛ فیزیوتراپی، كاردرمانی، پزشك و پرستار، روانشناسی و مشاوره، موسیقی درمانی، ورزش، آموزش هنری، هنر درمانی، ماساژ درمانی برخوردار است.

انتهای پیام/3463/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۳:۱۵ - ۱۸/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۲