دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

تاكنون چه دوز واكسن كرونا در كشور تزریق شده است
 
بر اساس گزارش های روزانه روابط عمومی وزارت بهداشت، تاكنون بالغ بر یك میلیون و 548 هزار دوز واكسن كرونا در كشور تزریق شده است.
تاكنون چه دوز واكسن كرونا در كشور تزریق شده است بر اساس گزارش های روزانه روابط عمومی وزارت بهداشت، تاكنون بالغ بر یك میلیون و 548 هزار دوز واكسن كرونا در كشور تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه واكسیناسیون گروه های شغلی و سنی در كشور، از اواخر سال 99 با واكسینه كردن كادر درمان آغاز شد. البته اولویت نخست واكسیناسیون كادر درمان با نیروهایی بود كه در بخش های ICU بیمارستان های درگیر بیماران كرونایی خدمت می كردند.

به دنبال آن سایر كادر بهداشت و درمان كشور نیز در اولویت دریافت واكسن قرار گرفتند و در ادامه برنامه واكسیناسیون پاكبانان، سالمندان 80 سال به بالا، جانبازان و معلولان آسایشگاه ها و…، در نوبت دریافت واكسن قرار گرفتند.

بر همین اساس، تا كنون یك میلیون و 286 هزار و 4 نفر دوز اول واكسن كرونا و 262 هزار و 611 نفر نیز دوز دوم را تزریق كرده اند و مجموع واكسن های تزریق شده در كشور به یك میلیون و 548 هزار و 615 دوز رسیده است.

این در حالی است كه از ساعت 14 روز شنبه 18 اردیبهشت 1400، سامانه ثبت نام واكسن كرونا برای افراد 80 سال به بالا كه موفق به دریافت واكسن نشده اند، فعال شده است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۴:۵۶ - ۱۸/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴