دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

تمدید خودكار اعتبار كارت معلولیت مددجویان بهزیستی
 
تهران- ایرنا- اعتبار كارت معلولیت مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی كشور طی بخشنامه ای به مدت یك سال تمدید شد.
تمدید خودكار اعتبار كارت معلولیت مددجویان بهزیستی تهران- ایرنا- اعتبار كارت معلولیت مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی كشور طی بخشنامه ای به مدت یك سال تمدید شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان بهزیستی كشور، طی بخشنامه ای از طرف دكتر محمد نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی به مدیران كل بهزیستی استان ها در سراسر كشور، تمدید خودكار اعتبار كارت معلولیت افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی به مدت یك سال، ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه با توجه به تداوم شــرایط همه گیری ویروس كرونا و ضـرورت پرهیز افراد از ترددهای غیر ضروری، تمـام كارت های معلولیت كه زمان اعتبارآنها به اتمام رسـیده است یا در ماه های آینده به اتمام خواهد رسید، به مدت یك سال و حداكثر تا پایان اردیبهشت ماه سال 1401 تمدید می شود.

این بخشنامه از مدیران كل بهزیستی استان ها در سراسر كشور خواسته است تا این موضوع را به اطلاع افراد داری معلولیت واجد شرایط و تمام دستگاه های اجرایی ارائه دهنده خدمات برسانند.

طبق آمار جامعه جهانی، معلولان 10 تا 15 درصد از جمعیت را تشكیل می دهند كه در ایران این آمار 10 درصد محاسبه می شود كه سه درصد از آنها معلولیت شدید و خیلی شدید دارند. هم اكنون یك میلیون و 600 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند.

برچسب ها
- معلولیت
- سازمان بهزیستی كشور
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۴۹ - ۲۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۶۶