دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

توسعه فعالیت های فرهنگی نقش جدی در كاهش آسیب های اجتماعی دارد
 
حشمت اله صیدی در گفت وگو  با خبرنگار فارس در سنندج اظهار كرد: احداث اماكن فرهنگی و هنری علاوه بر توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در كاهش آسیب های اجتماعی و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار است.

وی افزود: شهرداری سنندج در راستای احداث اماكن فرهنگی عملیات احداث مجتمع فرهنگی و هنری در خیابان شهدا جنب پارك شهدای این شهر را در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری آغاز كرد.

وی گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 539 مترمربع در 2 طبقه با زیربنای كلی 1400 مترمربع شامل سالن آمفی تئاتر، پلاتو تخصصی تئاتر، نگارخانه و كلاس های آموزشی است.

وی خاطرنشان كرد: طبقه همكف شامل 750 مترمربع زیربنا با احتساب رمپ و پارت های الحاقی بوده و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 214 صندلی، بخش اداری، اتاق گریم آقایان و بانوان، لابی، بوفه، اتاق فرمان، سرویس بهداشتی و قسمت دسترسی به زیرزمین است.

صیدی اضافه كرد: طیقه زیرزمین نیز با زیربنای 650 مترمربع؛ شامل نمایشگاه كتاب، عكاسی، نقاشی و... سالن همایش با تعداد 52 صندلی، اتاق گریم و موتورخانه است.

وی با بیان اینكه پروژه مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا هم اكنون 60 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است، گفت: امیدواریم در فصل عمرانی سال جاری بتوانیم این مركز فرهنگی را تكمیل و به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/2330/71
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۰:۱۵ - ۲۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۸