دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

100 مركز مثبت زندگی در لرستان ایجاد می شود
 
خرم آباد - ایرنا - مدیركل بهزیستی لرستان گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان 100 مركز مثبت زندگی در این استان ایجاد می شود.
100 مركز مثبت زندگی در لرستان ایجاد می شود خرم آباد - ایرنا - مدیركل بهزیستی لرستان گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان 100 مركز مثبت زندگی در این استان ایجاد می شود.

"كرم یاری" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای هر 450 خانواده تحت پوشش یك مركز مثبت زندگی در نظر گرفته شده و در این مراكز 22 نوع خدمت به مددجویان ارائه می شود.

وی با بیان اینكه جانمایی این مراكز به نحوی صورت گرفته كه به محل زندگی مددجویان به ویژه معلولان نزدیك باشد اظهار داشت: مصوب شده است پایش پرونده ها و آموزش در این مراكز مورد توجه قرار گیرد كه این اهداف موجب احیای مددكاری اجتماعی می شود.

مدیركل بهزیستی لرستان ادامه داد: علاوه بر این، نظارت مستمر بر فعالیت های مددجویان بهزیستی از جمله برنامه های مراكز مثبت زندگی است كه خدمت خوبی برای تكریم ارباب رجوع محسوب می شود.

یاری اضافه كرد: در راستای اجرای بند چهار ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی و كاهش تصدی گری دولت، خدمات مراكز مثبت زندگی به صورت الكترونیكی انجام و این مراكز در مناطق مختلف شهر و با توجه به پراكندگی مددجویان و جامعه هدف راه اندازی می شوند.

مدیركل بهزیستی لرستان با بیان اینكه وظایف سازمان بهزیستی افزون بر 170 مورد است گفت: از دیگر اهداف تاسیس و راه اندازی مراكز مثبت زندگی به حداقل رساندن تردد و رفت و آمدهای غیرضروری با توجه به ازدحام جمعیت در كلان شهرها است.

یاری با اشاره به اینكه در مراكز مثبت زندگی از اتلاف وقت و موازی كاری جلوگیری می شود اظهار داشت: خدمات این مراكز برای مددجویان در سطوح توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی ارائه خواهد شد و تمامی پرونده های مددجویان به این مراكز واگذار می شود.

برچسب ها
- مستمری مددجویان
- لرستان
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۷:۳۲ - ۱۶/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۹