دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

واكسیناسیون 70 درصد مراكز توانبخشی/ درخواست از روسای دانشگاه ها برای تسریع كار
 
مدیركل توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور آخرین وضعیت آمار و اطلاعات واكسیناسیون مراكز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی كشور تا روز گذشته را تشریح كرد.
واكسیناسیون 70 درصد مراكز توانبخشی/ درخواست از روسای دانشگاه ها برای تسریع كار

واكسیناسیون 70 درصد مراكز توانبخشی/ درخواست از روسای دانشگاه ها برای تسریع كار مدیركل توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور آخرین وضعیت آمار و اطلاعات واكسیناسیون مراكز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی كشور تا روز گذشته را تشریح كرد.

اعتمادآنلاین| مصطفی سراج درخصوص آخرین آمار و اطلاعات واكسیناسیون مراكز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی كشور تا روز جمعه (7 خردادماه) بیان كرد: تعداد كل واكسیناسیون سالمندان و پرسنل مراكز سالمندان 17 هزار و 975 نفر (86 درصد افراد مقیم و پرسنل)، تعداد كل واكسن تزریق شده به سایر گروه ها اعم از افراد دارای معلولیت و افراد دارای اختلالات روانی 31 هزار و 180 نفر (62 درصد) و واكسیناسیون كلیه مراكز اعم از سالمندان و افراد دارای معلولیت 49 هزار و 155 نفر ( یعنی 70 درصد مراكز ، تحت پوشش واكسیناسیون قرار گرفتند) است.

به گزارش ایسنا، به گفته وی، افرادی كه دوز دوم واكسن را دریافت كرده اند، 14 هزار و 671 نفر است.

سراج یادآور شد: بیشترین میزان تحقق واكسیناسیون نسبت به تعداد پرسنل و افراد مقیم مراكز توانبخشی و شبانه روزی به ترتیب مربوط به استان های اردبیل، مازندران، مركزی، كرمانشاه و همدان است و كمترین میزان تحقق به ترتیب مربوط به استان های هرمزگان، تهران و كهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی است.

مدیركل توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور اظهار كرد: دو استان از 5 استانی كه كمترین تحقق را داشتند، یعنی استان تهران و استان خراسان رضوی، دانشگاه های علوم پزشكی بزرگی مثل مشهد، ایران و شهید بهشتی در این استان ها مستقرند و به همین دلیل عمده باقی مانده واكسیناسیون مربوط به این سه دانشگاه است.

چنانچه این سه دانشگاه واكسیناسیون مراكز را سرعت ببخشند قطع به یقین عمده مراكز تحت پوشش واكسیناسیون قرار می گیرند، لذا از روسای این سه دانشگاه درخواست داریم درخصوص واكسیناسیون باقی مراكز دستور ویژه صادر كنند.
منبع خبر:
روزنامه اعتماد
   تاریخ: ۱۴:۰۴ - ۰۸/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰