دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

كاهش كیفیت آموزشی دانش آموزان استثنایی در كرمانشاه با شیوع كرونا
 
كرمانشاه- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان كرمانشاه از كاهش كیفیت آموزشی دانش آموزان استثنایی در این استان با شیوع كرونا خبر داد.
كاهش كیفیت آموزشی دانش آموزان استثنایی در كرمانشاه با شیوع كرونا كرمانشاه- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان كرمانشاه از كاهش كیفیت آموزشی دانش آموزان استثنایی در این استان با شیوع كرونا خبر داد.

علی محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشكلات و موانع آموزش های مجازی برای دانش آموزان استثنایی در دوران شیوع كرونا اظهار كرد: آموزش های مجازی برای تمامی دانش آموزان سبب كاهش كیفیت آموزشی شده اما در مورد دانش آموزان استثنایی این كاهش كیفیت محسوس است.

وی با بیان اینكه چالش سختی برای دانش آموزان استثنایی پیش آمده است، افزود: در سال تحصیلی آینده مشكلات گفتاری، هیجانی، رفتاری، جسمی و حركتی كودكان از سن 2 سالگی و تا قبل از شروع پیش دبستانی با كمك اولیا شناسایی و با حمایت های اداره كل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه برای بهبود مشكلات كودكان استثنایی اقدام می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان كرمانشاه تصریح كرد: برنامه های دیگری در چهارچوب سند تحول 1400 شامل آموزش زبان اشاره، خط بریل، مهارت های چندگانه جسمی، حركتی و خدمات مشاوره ای برای سال تحصیلی 1400-1401 به دانش آموزان استثنایی ارائه می شود.

وی افزود: امیدواریم با تغییر وضع كرونایی موجود ارائه خدمات در مدارس استثنایی استان كرمانشاه به جایگاه مطلوبی برسد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۸:۴۱ - ۱۹/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۶