دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

لزوم مناسب سازی شعب اخذ رای برای معلولان/ آماده شدن «طرح جامع مناسب سازی تهران»
 
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت كشور بر ضرورت مناسب سازی شعب اخذ رای ثابت و سیار برای مشاركت حداكثری افراد دارای معلولیت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 تاكید كرد.
لزوم مناسب سازی شعب اخذ رای برای معلولان/ آماده شدن «طرح جامع مناسب سازی تهران» به گزارش ایسنا، مهدی جمالی نژاد در هفدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی كشور با بیان اینكه به جز تهران بیش از 1400 شهر دیگر داریم كه باید آموزش اعضای شوراها و دهیاران مدنظر قرار گیرد، گفت: بهتر است محتواهای آموزشی كه با مشاركت بهزیستی تهیه می شود نیز در اختیار ما قرار گیرد از طرفی اقدامات در حوزه مناسب سازی نباید تنها به اقدامات سلبی محدود شود، بلكه برخی جاها باید تشویقی باشد تا در ساخت و سازها، مناسب سازی مدنظر قرار گیرد.

نمره زیر 10 تهران در حوزه مناسب سازی شهری

وی با اشاره به اینكه به مناسب سازی شهر تهران نمره خوبی نمی دهیم، گفت: اگرچه نمره مناسب سازی زیر 10 است اما نمره به تیم كاری خوب است چراكه شهردار تهران و تیم او به شهرسازی علاقه دارند.

وی با بیان اینكه طرح جامع مناسب سازی تهران آماده شده است، افزود: هفته آینده با انتخابات شورای شهر همه اعضاء تغییر می كنند؛ بنابراین باید ریل گذاری انجام شود تا اقدامات در حوزه مناسب سازی ادامه یابد.

جمالی نژاد با بیان اینكه بودجه تهران در امر مناسب سازی 3 برابر شده است، عنوان كرد: این عدد قابل توجهی است. امیدوارم كه از رویكرد محصول محور به رویكرد فرآیندمحور حركت كنیم؛ 200 سال است كه تهران ساخته شده و مناسب سازی در آن كمتر بوده است لذا تا پایان دولت فرصتی نداریم و بستر را باید آماده كنیم تا مدیران بعدی كارهای فعلی را ادامه دهند.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت كشور در پایان بر ضرورت مناسب سازی شعب اخذ رای ثابت و سیار برای مشاركت حداكثری افراد دارای معلولیت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 تاكید كرد و یادآور شد: امیدواریم جلسه بعدی تیرماه در دفتر دكتر «نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۵۴ - ۱۹/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۹