دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

2 هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از كرونا در كاشمر توزیع شد
 
مشهد- ایرنا- نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در كاشمر از توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از كرونا در این شهرستان از سوی این ستاد خبر داد.
2 هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از كرونا در كاشمر توزیع شد مشهد- ایرنا- نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در كاشمر از توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از كرونا در این شهرستان از سوی این ستاد خبر داد.

ابوالفضل خاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز توزیع بسته های معیشتی در این شهرستان اظهار داشت: این بسته های معیشتی به ارزش هفت میلیارد ریال، حداكثر ظرف چند روز آینده به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از كرونا در شهرستان كاشمر خواهد رسید.

وی با اشاره به توزیع 2 هزار بسته معیشتی تحت عنوان در گام چهارم “رزمایش همدلی و احسان” از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همكاری اداره اوقاف و امور خیریه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از كرونا در كاشمر اضافه كرد: این بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی در حال توزیع است و تلاش داریم به دست نیازمندان واقعی برسد.

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در كاشمر با تاكید بر این كه در این سبدهایی غذایی اقلامی چون برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ماكارونی تعبیه شده كه ارزش هر یك از آنها حدود سه میلیون و 500 هزار ریال است گفت: كمك به خانوارهای آسیب دیده از كرونا كه شرایط اقتصادی مناسبی در این روزها ندارند از اهداف اجرای این رزمایش است.

خاتمی با بیان این كه شبكه بهداشت و درمان و ورزش و جوانان نیز در شناسایی افراد نیازمند همكاری داشتند افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ابتدای شیوع ویروس كرونا تاكنون رزمایش های متنوعی در پویش های مختلف از قبیل مشق احسان، پویش احسان سلامت، پویش احسانه و احسان غدیر در دستور كار داشته و در مجموع افزون بر 9 هزار بسته معیشتی، پنج هزار پرس طبخ و توزیع غذا در عید غدیر، چهار هزار و 500 سری كامل نوشت افزار، دهها سری جهیزیه و ویلچر به معلولان جسمی و زوج های كم برخوردار، 120 عدد بخاری به افراد نیازمند در منطقه ترشیز اهدا شده است.

وی ابراز امیدواری كرد كه بتوان تا پایان سال سه رزمایش دیگر و طرح های مختلفی نظیر بسته های معیشتی و بهداشتی، مواد ضدعفونی، وام های اشتغال زایی و ساخت خانه عالم را اجرایی كرد.

كاشمر در فاصله 228 كیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

بنا بر آخرین اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تاكنون یك میلیون و 452 هزار و 380 نفر در كشور به طور قطعی به ویروس كرونا مبتلا شده اند و با فوت 80 تن از بیماران مبتلا به كرونا طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان كرونا در كشور به 58 هزار و 336 تن رسیده است.

برچسب ها
- ویروس كرونا
- سازمان اوقاف و امور خیریه
- گوجه فرنگی
- كمك های مردمی
- كاشمر
- برنج
- روغن خوراكی
پروندهٔ خبری
- رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار كرونا
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۷:۵۵ - ۱۸/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۷