دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

دعوت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، از دانشگاهیان برای مشاركت حداكثری در انتخابات
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

دعوت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، از دانشگاهیان برای مشاركت حداكثری در انتخابات

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه امروز (چهارشنبه) با انتشار پیام، از دانشگاهیان و نخبگان برای مشاركت حداكثری درانتخابات، دعوت كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری به شرح زیر است:

مشاركت حداكثری و انتخاب اصلح از سوی نخبگان و جامعه دانشگاهی در عرصه دانشگاهی یكی از بهترین فرصت ها برای رشد فرهنگی جامعه و دانشگاه است و حضور نخبگان دانشگاهی در مشاركت حداكثری انتخابات، اقتدار و امنیت ملی را در پی دارد.

با مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشاركت حداكثری در انتخابات و اهمیت این موضوع كه همه مردم باید در انتخابات شركت كنند و حتی كسانی كه نسبت به انقلاب و نظام موضع دیگری دارند نیز برای اقتدار ایران باید در انتخابات حضور یابند و از حق خود در چارچوب قانون استفاده كنند بیانگر این موضوع است كه انتخابات مساله ای ملی، فرادینی، فرامذهبی و فراجناحی است و برای برون رفت از مشكلات كنونی كشور نیازمند نگاه فراجناحی هستیم.

انتخابات پرشور تبلور مردم سالاری و حاكمیت اراده ملی است و نقش ارزشمند نخبگان و جامعه دانشگاهی در این عرصه حائز اهمیت است.

مشاركت حداكثری جامعه دانشگاهی و نخبگان در انتخابات كه از مهم ترین ابزارهای تصمیم ساز نظام اسلامی در حوزه جمهوریت و مهم ترین ابزار تصمیم ساز در یك نظام اسلامی محسوب می شود، امری حیاتی است و هر گونه غفلت و یا بی اهمیتی نسبت به این مساله حیاتی می تواند كشور را از ریل پیشرفت و ترقی نگاه داشته و به عقب برگرداند.

اینجانب جامعه دانشگاهی و نخبگان را به مشاركت حداكثری در انتخابات دعوت می نمایم و امیدوارم جامعه دانشگاهی دوشادوش آحاد ملت با مشاركت جدی و حداكثری در انتخابات بار دیگر شكوه انتخابات كه مظهر پایداری و مقاومت ملی است را رقم بزنند و با انتخاب اصلح، همگی شاهد توفیقات روزافزون جامعه و شادی روح شهدای اسلام باشیم.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۱:۱۰ - ۲۷/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۶