دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

نظارت بر كیفیت آموزش های مجازی بیشتر می شود/ تقدیر هیات رئیسه دانشگاه از مدیر اداره پرستاری
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نظارت بر كیفیت آموزش های مجازی بیشتر می شود/ تقدیر هیات رئیسه دانشگاه از مدیر اداره پرستاری

هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) ضمن تشكیل جلسه، گزارش از چگونگی اجرای مجازی برنامه های آموزشی و چگونگی برگزاری امتحانات آخر ترم را دریافت، و بر نظارت كیفی مدیریت آموزش بر آموزش های مجازی تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه پیش از ورود به دستور جلسه، ضمن عرض تبریك به مناسبت دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع)، پیروزی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را نیز تبریك گفت و افزود: مردم برغم گلایه ها و تبلیغات دشمنان برضد حكومت، در انتخابات مشاركت كردند، چرا كه مردم ولایی، صبور و فهیم هستند و در عین حال، انتظار دارند تا دولت تازه نفس دغدغه های جامعه را رفع كند.

در ادامه، دكتر حسن شاكری معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه، گزارش بازگشایی خوابگاه ها، آماده سازی و تهیه امكانات برای كنترل و پیشگیری از كرونا را ارائه داد، و با بیان چالش های مربوط به این موضوع، اعضای هیات رئیسه نیز نظرها و پیشنهادهای خود در این ارتباط را مطرح كردند.

دكتر خانكه رئیس دانشگاه در جمع بندی مسایل و پیشنهادهای مطرح شده گفت: معاونت های فرهنگی - دانشجویی، آموزش و توسعه مدیریت، با بررسی شرایط موجود، و با توجه به ضرورت ها و اولویت ها، از هم اكنون امكانات لازم برای آغاز سال جدید تحصیلی را پیش بینی كنند.

دكتر سهیلا شهشهانی پور مدیر آموزش و تحصیلات تكمیلی دانشگاه نیز گزارشی از چگونگی اجرای مجازی برنامه های آموزشی و چگونگی برگزاری امتحانات آخر ترم ارائه داد.

رئیس دانشگاه همچنین با اشاره به مرجعیت دانشگاه در دو حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی، و برای تحقق هدف همگرایی علوم، بر افزایش رشته های بین رشته ای و جذب دانشجو در رشته های جدید تاكید كرد.

دكتر خانكه در بخش آموزش مجازی، از مدیریت آموزش دانشگاه، نظارت بیشتر بر این بخش جهت حفظ و ارتقای كیفیت آموزش ها را خواست، ضمن آنكه ضبط و بارگذاری برخی از دروس روی سایت برای استفاده همه دانشجویان را پیشنهاد داد.

وزارت بهداشت، اعتباربخشی بیمارستان توانبخشی رفیده را نزدیك به درجه عالی ارزیابی كرد

دكتر فریدون لایقی رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده نیز در بخشی از این نشست، با اشاره به اجرای فرایند اعتباربخشی بیمارستان از سوی ارزیابان وزارت بهداشت، اعلام كرد كه نتیجه این ارزیابی، كسب امتیاز 82 می باشد، و این درحالی است كه فقط شش بیمارستان از 880 بیمارستان كشور، دارای امتیاز 85 هستند و درجه عالی به آنها تعلق گرفته است.

وی با اشاره به اینكه كسب امتیاز 65 به بالا، سبب اعطای درجه یك اعتباربخشی به بیمارستان ها می شود، افزود: بیمارستان توانبخشی رفیده در سال گذشته با كسب امتیاز 71، درجه یك اعتباربخشی را دریافت كرد و امسال نیز با كسب امتیاز 82 ، و با فاصله اندك نسبت به امتیاز سطح عالی اعتباربخشی (85)، مجددا درجه یك اعتباربخشی را دریافت كرده است.

رئیس دانشگاه در پی ارائه این گزارش، از دكتر لایقی رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده و همه همكاران بیمارستان كه در كسب این موفقیت نقش اساسی داشتند، تشكر كرد و گفت: با توجه به ارزیابی سختگیرانه كارشناسان وزارت بهداشت از عملكرد مراكز درمانی كشور، مطمئنا كسب این موفقیت آسان نبوده و وجود مدیریت عالی و همكاران زحمتكش بیمارستان رفیده در خدمات رسانی با كیفیت و ارزشمند، سبب توسعه این بیمارستان شده است.

هیات رئیسه دانشگاه از خدمات ارزشمند دكتر امین اجلی مدیر اداره پرستاری دانشگاه تقدیر كرد

هیات رئیسه دانشگاه همچنین در بخشی از این نشست، با اعطای لوح سپاس و اهدای هدیه، از خدمات صادقانه، مجدانه و ارزشمند دكتر امین اجلی مدیر اداره پرستاری دانشگاه در اجرای برنامه واكسیناسیون در مراكز درمانی و ستاد دانشگاه قدردانی كرد.

دكتر خانكه رئیس دانشگاه در این خصوص گفت: معاون درمان دانشگاه و همكاران این معاونت، بویژه دكتر اجلی، سهم بسیار مهمی در تامین واكسن و اجرای برنامه واكسیناسیون در مراكز درمانی و ستاد دانشگاه داشتند كه سبب حفظ و ارتقای سلامتی همكاران و آسودگی خاطر آنان شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه، با تبریك بمناسبت دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع)، حدیثی از ایشان را مطرح كرد كه رابطه امام با شیعیان را نشان می دهد.

وی گفت: رابطه امام با شیعیان مانند رفیق شفیق، مانند رابطه فرزند با والدین، و مانند رابطه با برادری مهربان است.

حجت الاسلام والمسلمین افشاری افزود: براساس این حدیث، امام به طرفدارانشان كه دعای ایشان را می خواستند، گفتند، هرگاه خواستید كه بدانید نزد من چگونه اید، بنگرید كه من نزد شما چگونه هستم. شما عهدی با ما بستید و بابت این عهد، تكالیفی دارید كه در زمان حیات، زیارت حضوری است و در صورت عدم حیات، زیارت اهل قبور را در نظر داشته باشید. و همیشه به نیازمندان، كمك و رسیدگی كنید.

مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش، به انتخابات اخیر اشاره كرد و گفت: در هیچ برهه ای مانند این انتخابات، دست های خارجی برای ناامید كردن مردم و عدم مشاركت آنان در عرصه اجتماعی و سیاسی دخالت نداشت، ولی خوشبختانه همه مشاركت كردند و پیروزی ملت شریف ایران اتفاق افتاد كه ان شاالله شاهد آثار و بركات این مشاركت باشیم و خداوند به همه فعالیت های مسئولان دلسوز و زحمتكش نظام بركت بدهد.

گفتنی است، در بخشی از این نشست، مدیر حراست دانشگاه نیز گزارش عملكرد چند ماه اخیر این اداره را به هیات رئیسه ارائه داد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۹:۴۷ - ۰۱/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۵