دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

موسسه خیریه « خادمین احسان و آرامش » در بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز به كار كرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

موسسه خیریه « خادمین احسان و آرامش » در بیمارستان توانبخشی رفیده آغاز به كار كرد

موسسه خیریه « خادمین احسان و آرامش » امروز (یكشنبه) با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، رئیس دبیرخانه مشاركت های اجتماعی دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه و بیمارستان توانبخشی رفیده، در این بیمارستان آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر حمیدرضا خانكه در جمع مدیران و سرپرستان واحدها و بخش های بیمارستان توانبخشی رفیده ، از دكتر مسعود فلاحی رئیس دبیرخانه مشاركت های اجتماعی دانشگاه و همكاران ایشان تشكر كرد كه با همت و پیگیری، این موسسه را تاسیس كردند.

وی درباره كاركرد موسسه خیریه « خادمین احسان و آرامش » گفت: فعالیت یك موسسه خیریه فقط به جمع آوری كمك های افراد نیكوكار ختم نمی شود، بلكه با شناسایی نقاط ضعف و قوت، خیران می توانند نیازهای جامعه را تبدیل به خدمات كنند.

دكتر خانكه با اشاره به اینكه همراهی مردم با مسئولان و فعالیت در كنار آنان، سبب توسعه خواهد شد، افزود: ان شاالله با همكاری دكتر فلاحی بنیاد نیكوكاری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی راه اندازی خواهد شد و با حمایت خیران، شاهد توسعه كشور و در پی آن، توسعه دانشگاه و مراكز درمانی باشیم.

در ادامه، دكتر فریدون لایقی رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده در این ارتباط ، از زحمات همه مدیران و كاركنان در راه اندازی موسسه خیریه در این بیمارستان، بویژه خانم ها روستایی و عمروانی و آقای دادجو كه برای دریافت مجوز فعالیت این خیریه تلاش كردند، تشكر كرد.

دكتر مسعود فلاحی رئیس دبیرخانه مشاركت های اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز طی سخنانی با تشكر از رئیس دانشگاه و رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده برای حمایت از تاسیس موسسه خیریه، گفت: خیران همواره منشاء خیر و بركات هستند و در بیمارستان توانبخشی رفیده نیز مانند بیمارستان روانپزشكی رازی، هر یك از پرسنل، خیرانی هستند كه با رفتار مناسب و احترام به بیماران و مراجعه كنندگان می توانند معرفی درستی از خدمات بیمارستان داشته باشند.

وی افزود: پرسنل بیمارستان باید در درجه اول خودشان نیكوكار باشند و متعهد به این موضوع باشند تا بتوانند فرهنگ خیرین را ترویج بدهند.

دكتر فلاحی با اشاره به گران بودن خدمات توانبخشی و نیازمندان این خدمات كه اكثرا از قشر كم بضاعت جامعه هستند، اظهارداشت: این بیماران و خانواده های آنان نیاز به حمایت ما دارند و برای انجام كار خیر، می توان از كارهای كوچك شروع كنیم .

وی همچنین از دكتر خرم خورشید و نیكوكارانی كه مدیریت این مجموعه (موسسه خیریه) را در بیمارستان توانبخشی رفیده پذیرفتند، تشكر كرد.

در پایان، رئیس دانشگاه با همراهی معاونان و جمعی از مدیران دانشگاه و بیمارستان توانبخشی رفیده با حضور در محل دفتر موسسه خیریه "خادمین احسان و آرامش " كه در طبقه همكف بیمارستان توانبخشی رفیده مستقر می باشد، رسما آغاز بكار این موسسه را اعلام كردند.

گفتنی است كه در اوایل خردادماه جاری، ضمن اعلام ثبت موسسه خیریه « خادمین احسان و آرامش » در بیمارستان توانبخشی رفیده، اسامی اعضای هیات مدیره این خیریه اعلام شد.

برهمین اساس، " ساعد مطهری، فریدون لایقی، نادر دادجوی توكلی، سیدمهدی محسن زاده، محمد اندرزی "، به ترتیب به عنوان رئیس هیات مدیره، نایب رئیس هیات مدیره، عضو اصلی هیات مدیره، خزانه دار، مدیرعامل، و " حمیدرضا خرم خورشید " به عنوان بازرس اصلی موسسه خیریه خادمین احسان و آرامش بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شدند.

موسسه خیریه « خادمین احسان و آرامش »، دارای ماهیت غیردولتی، غیرسیاسی و غیر انتفاعی بوده و با دریافت مجوز از اداره كل سازمان های مردم نهاد وزارت كشور، در زمینه نیكوكاری و امور خیریه فعالیت خواهد كرد.

بیمارستان توانبخشی رفیده از جمله مراكز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و تنها بیمارستان دانشگاهی تخصصی توانبخشی است كه انواع خدمات توانبخشی جسمی و ذهنی را در دو فاز سرپایی و بستری ارائه می دهد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۳:۱۸ - ۳۱/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۱