دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

افتتاح 143 طرح اشتغالزایی در دهه فجر/ بهره برداری از 304 واحد مسكن مددجویی
 
مدیركل بهزیستی گیلان، از افتتاح 143 طرح اشتغالزایی در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: آیین افتتاح همزمان 304 واحد مسكن مددجویی گیلان در فومن در 14 بهمن برگزار می شود.
افتتاح 143 طرح اشتغالزایی در دهه فجر/ بهره برداری از 304 واحد مسكن مددجویی حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، از افتتاح 143 طرح اشتغالزایی در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار كرد: این طرح ها در شهرستان های املش، رودبار، رضوانشهر، فومن، رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان، شفت، صومعه سرا، آستارا، سیاهكل، ماسال، انزلی، تالش، لنگرود و رودسر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح 10 طرح اشتغالزای در املش و 9 طرح در فومن، افزود: 10 طرح در رودبار، 10 طرح در رضوانشهر، 11 طرح در رشت، 9 طرح در آستانه اشرفیه، شش طرح در لاهیجان، هشت طرح در شفت، 11 طرح در آستارا، هفت طرح در صومعه سرا، شش طرح در سیاهكل، هفت طرح در ماسال، 9 طرح در انزلی، 10 طرح در تالش، 11 طرح در لنگرود و 9 طرح در رودسر به بهره برداری می رسد.

مدیركل بهزیستی گیلان، با بیان اینكه همزمان با 12 بهمن طرح همیار مادر و كودك در رشت افتتاح می شود، تصریح كرد: آیین افتتاح همزمان 304 واحد مسكن مددجویی گیلان در فومن در 14 بهمن برگزار می شود.

نحوی نژاد، از افتتاح مركز شبانه روزی سالمندان در رشت خبر داد و اضافه كرد: همچنین دو مركز مشاورره در ایام الله دهه فجر در رشت افتتاح می شود.

وی با بیان اینكه مركز مشاوره مهر آوا در انزلی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات پزشكی، توانبخشی و مشاوره در شهرستان شفت از دیگر برنامه های دهه فجر است.

دیركل بهزیستی گیلان، همچنین از افتتاح 81 مركز خدمات بهزیستی «مثبت زندگی» در گیلان خبر داد و خاطرنشان كرد: این مراكز به زودی همزمان با سراسر كشور از طریق ویدیو كنفرانس افتتاح می شوند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۲:۴۴ - ۱۱/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۲۸