دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

كلنگ زنی اولین مدرسه كودكان استثنایی مبتلا به اوتیسم در استان كرمانشاه
 
كلنگ زنی اولین مدرسه كودكان استثنایی مبتلا به اوتیسم در استان كرمانشاه
مدیركل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان كرمانشاه از كلنگ زنی اولین مدرسه كودكان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان كرمانشاه به همت خیرین در آینده ای نزدیك خبر داد.


مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناك كرمانشاه اظهار كرد:آئین كلنگ زنی اولین مدرسه ویژه كودكان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان كرمانشاه با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مدارس استثنایی كشور، مجید یزدان پناه مدیر كل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی به میزبانی این اداره كل در شهر كرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان كرد:این مدرسه 15 كلاسه با زیربنای یك هزار و 35 متر مربع، با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال و با مشاركت 50 درصدی خیر نیك اندیش عبدلله باباخانی احداث خواهد شد.

مدیركل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان كرمانشاه تصریح كرد: این پروژه كه برای اولین بار در سطح استان كرمانشاه اجرا خواهد شد با مشاركت و نظارت اداره كل نوسازی مدارس استان كرمانشاه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

نظری ضمن تشكر ویژه از خیر این پروژه گفت: این مدرسه مطابق با ضوابط و استانداردهای مختص به كودكان استثنایی اوتیسم ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۰۹:۱۹ - ۰۷/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۲