دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

اولین هتل تراز معلولین كشور تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد
 
اولین هتل تراز معلولین كشور تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد
رئیس سازمان بهزیستی در مشهد اعلام كرد:
اولین هتل تراز معلولین كشور تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد

مشهد مقدس محمد رضا رحمتی- رئیس سازمان بهزیستی كشور، معاون پشتیبانی این سازمان و مدیران بهزیستی خراسان رضوی از هتل تراز معلولین در مشهد بازدید كردند.
در این بازدید كه خیر سازنده و بنیانگذار این هتل نیز حضور داشت وحید قبادی دانا بر تسریع در روند تكمیل و تجهیز این هتل تأكید كرد و گفت: با همكاری معاونت پشتیبانی سازمان بهزیستی و تعامل بسیار خوب پیمانكار و خیر محترم، امیدواریم این هتل در سه ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
قبادی افزود: اگر چه ابتدا نام این مجموعه، مهمان سرای ارزان قیمت برای افراد بی بضاعت بود اما با همكاری و تعامل بسیار خوب خیر محترم، ح شهسواری و خانواده ی محترم شان تغییراتی در مجموعه داده شد و شرایط برای تغییر نام آن به هتل تراز معلولین فراهم گردید.
وی با اشاره به كار خیر مجموعه كه اهل استان یزد و از فعالان بخش تولید می باشد گفت: كار شهسواری در كل خاورمیانه بی نظیر است از آن جهت كه ایشان یك هتل به این خوبی را ساخته و به مددجویان بهزیستی اهدا كرده و مشتاقانه منتظر اقدامات نهایی است تا هر چه زودتر آن را به بهزیستی تحویل دهد.
رئیس سازمان بهزیستی كشورادامه داد: تأمین اعتبار برای تجهیزات داخلی ساختمان از سوی سازمان بهزیستی انجام می شود و همه ی هزینه ها اعم از آنچه خیر محترم، حاج آقای شهسواری و سازمان بهزیستی در این مجموعه انجام داده اند به صورت شفاف به اطلاع مردم می رسد. وی تأكید كرد: این هتل می تواند الگویی برای سایر استان ها و دیگر مجموعه های اقامتی افراد دارای معلولیت قرار گیرد كه در سایر هتل ها و مهمان سراهای این گروه از شهروندان نیز ملاك ها و استانداردهای مناسب سازی را به این شكل طراحی كنند. مدیر كل بهزیستی خراسان رضوی نیز در این نشست كه در دفتر هتل تراز معلولین انجام شد بر همكاری بهزیستی استان با خیر مجموعه و تلاش بسیار فشرده و رایزنی این نهاد با مسؤولان استان برای حل مسائل مناسب سازی محیطی آن تأكید كرد.
مسعود فیروزی گفت: ما مدت ها است كه با شهرداری، شورای شهر، سازمان نظام مهندسی، استانداری و سایر مسؤولان مربوطه رایزنی داریم و جلسات فشرده و زیادی با آنان برگزار كرده ایم كه همكاران ما در معاونت توانبخشی و ستاد مناسب سازی استان، پیگیری هایی داشته و به نتایج خوبی رسیده اند.
وی تصریح كرد: معاون هماهنگی عمرانی استانداری تأكید داشت كه ظرف سه ماه آینده مشكل مناسب سازی این مسیر انجام شود و نتیجه به ستاد گزارش گردد.
   تاریخ: ۰۹:۵۴ - ۰۷/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۸