دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

سرپرست جدید مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی معرفی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست جدید مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی معرفی شد

دكتر هما رضایی سرپرست جدید مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، مدیر امور دانشجویی و كارشناسان مركز مشاوره دانشگاه رسما معرفی، و از خدمات دكتر بهمن بهمنی سرپرست سابق این مركز قدردانی شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از مفدا، دكتر" حسن شاكری" معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در ابتدای این نشست، ضمن تبریك میلاد امام رضا(ع) و قدردانی از زحمات ارزشمند دكتر "بهمن بهمنی" رئیس پیشین مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه، رسما دكتر "هما رضایی " سرپرست جدید این مركز را معرفی كرد.

وی همچنین طی سخنانی گفت: بالطبع دانشجویان به علت اینكه در شرایط حساسی از زندگی خود قرار دارند، بیشتر به این خدمات مشاوره ای نیاز دارند و به همین دلیل است كه مراكز مشاوره دانشجویی می توانند نقش قابل توجهی در پایش سلامت جسم و روان دانشجویان داشته باشند. دانشجویان می توانند با مراجعه به مركز مشاوره، در حل مشكلات خود و تسهیل در تصمیم گیری هایشان، از كمك مشاوران متخصص و متعهد این مركز بهره ببرند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، فعالیت موثر مركز مشاوره دانشجویی را یك ضرورت دانست و افزود: نكته مهم، لزوم همكاری تمامی واحدهای دانشگاه در پیشبرد اهداف مركز مشاوره و ارتقای بهداشت روانی دانشجویان است، تا ان شاالله با همكاری خوبی كه انجام خواهد شد، دانشجویان بتوانند با مراجعه به این مراكز، در حل مشكلات خود، از كمك مشاوران متخصص و متعهد بهره مند شوند.

در ادامه، " اكبر میرجانی اقدم " مدیر امور دانشجویی دانشگاه ضمن تشكر از خدمات دكتر" بهمن بهمنی" در طول مدت مسئولیت مركز مشاوره و آرزوی موفقیت برای خانم دكتر" هما رضایی" در انجام مسئولیت جدید، گفت: هدف مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه، ارائه خدمات مشاوره روانشناختی، ارتقای بهداشت روانی و كمك به رشد همه جانبه مراجعان در زمینه های تحصیلی، ازدواج، اشتغال و شخصیتی و... است، كه امیدواریم بتوانیم با همكاری متخصصان و كارشناسان مركز مشاوره دانشجویی، برنامه عملیاتی یكساله مركز را تدوین و با اختصاص بودجه، در آینده ای نزدیك مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه به جایگاهی برسد كه به عنوان بازوی توانمند و یك اتاق فكر برای معاونت فرهنگی دانشجویی و كل دانشگاه شناخته شود.

در ادامه این مراسم، كارشناسان مركز مشاوره دانشجویی ضمن تبریك به سرپرست جدید مركز، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مركز مشاوره دانشگاه پرداختند.

دكتر "هما رضایی" سرپرست جدید مركز مشاوره دانشگاه نیز ضمن تشكر از حسن نیت و اعتماد معاونت فرهنگی دانشجویی جهت انتخاب ایشان به عنوان سرپرست مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه، به ارائه برنامه های خود جهت پیشبرد اهداف معاونت و مركز مشاوره دانشجویی پرداخت.

وی گفت: فعالیت مركز مشاوره دانشجویی، خیلی مهم و وظایف بسیار خطیری بعهده دارد و امیدوارم با همكاری مشترك، تفاوت ایجاد كنیم و به صورت مستمر فعالیت ها را پیگیری كنیم و با همكاری های بین بخشی در جهت رسیدن به اهداف بسیار مهم و اثر گذار، به دانشجویان برای گذر از مسایل مهم اجتماعی، خانوادگی، فردی و... كمك كنیم.

گفتنی است؛ مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تحت حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی دانشجویی فعالیت می كند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۲۲:۲۴ - ۰۷/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۳۷۷