دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

نیروهای توانبخشی مشمول رتبه بندی جدید معلمان شدند
 
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اعلام آخرین آمار نوبت گیری برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از قرار گرفتن نیروهای توانبخشی ذیل رتبه بندی جدید معلمان خبر داد.
 نیروهای توانبخشی مشمول رتبه بندی جدید معلمان شدند به گزارش ایسنا، دكتر سید جواد حسینی در این نشست گفت: تاكنون 476 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان معادل با 35 درصد كل نوآموزان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری كرده اند و از این تعداد 117 هزار نفر بر اساس نوبت سنجش شده اند.
وی افزود: سنجش پیش دبستانی ها نیز از 18 تیرماه آغاز خواهد شد و مجوز ایجاد پایگاه های سنجش جدید برای سنجش پیش دبستانی ها در استان هایی كه ضرورت داشته باشد، داده می شود.
معاون وزیر با بیان اینكه مكاتبات لازم برای واكسیناسیون عوامل اجرایی پایگاه های سنجش انجام شده است اظهار كرد: معلمین دانش آموزان استثنایی به دلیل ارتباط مستمر با دانش آموزان استثنایی نیازمند اولویت ویژه برای تزریق واكسن هستند.
‏حسینی با بیان اینكه در سال تحصیلی پیش رو آموزش تركیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود اظهار كرد: برنامه ریزی شده است در صورتی كه مدارس به صورت كامل بازگشایی نشد، دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو به صورت تركیبی حضور پیدا كنند و بخشی از هفته را در مدرسه حضور داشته باشند و بخشی را غیر حضوری بگذرانند.

وی افزود: آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تابع نظرات ستاد ملی مقابله با كرونا است و اولین استلزام بازگشایی مدارس نیز واكسیناسیون معلمان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ وی افزود: باید آماده سازی فضای عمومی جامعه بویژه اولیا، معلمان، مدیران و دانش آموزان مد نظر قرار گیرد.
حسینی با بیان اینكه لایحه رتبه بندی مراحل آخر خود را در مجلس طی می كند اظهار كرد: با پیگیری های به عمل آمده نیروهای اداری و همچنین نیروهای توانبخشی نیز شامل رتبه بندی خواهند شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۵:۰۳ - ۱۳/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۳