دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

همكاری شهرداری منطقه 6 تهران با مركز پزشكی و توانبخشی اسماء گسترش می یابد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

همكاری شهرداری منطقه 6 تهران با مركز پزشكی و توانبخشی اسماء گسترش می یابد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 تهران با همراهی مدیران اداره سلامت و روابط عمومی این منطقه از شهرداری تهران، ضمن بازدید از مركز پزشكی و توانبخشی اسماء، موارد همكاری شهرداری با این مركز درمانی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز اسماء، در این برنامه علاوه بر مهندس سبحانی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 6، خانم ها دكتر اسماعیلی و پرنده مدیران اداره سلامت و روابط عمومی این شهرداری، دكتر فرهاد آزادی مدیر امور توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و میرشفیعی مدیر مركز اسماء نیز حضور داشتند.

در این نشست مشترك، دكتر آزادی مدیر امور توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كه مركز اسماء از جمله مراكز درمانی تحت پوشش آن است، در راستای ارتقای سطح همكاری فی مابین، اجرای برنامه های مشترك و برگزاری جلسات ماهانه را پیشنهاد داد، ضمن آنكه میرشفیعی مدیر مركز اسماء نیز حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیری كه به مركز اسماء مراجعه می كنند را در اولویت همكاری های مشترك قرار داد.

مهندس سبحانی معاون شهرداری منطقه 6 ، در برنامه كوتاه مدت و فوری این همكاری، مواردی همچون " اصلاح نمای ظاهری ساختمان و معرفی خدمات مركز پزشكی - توانبخشی اسماء از طریق گروه های مشهور ساكن در منطقه، و در سطح مراكز مختلف اعم از گردشگری، درمانی و آموزشی، و انتشار كلیپ ها و اقلام تبلیغاتی در اماكن عمومی سطح منطقه، و همچنین مشاركت با مراكز درمانی تحت پوشش شهرداری " را مطرح كرد.

دكتر اسماعیلی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 6 نیز با توجه به پتانسیل علمی و اجرایی كلینیك اسماء و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كه اعضای هیات علمی آن در سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت اجتماعی و روانی ) فعالیت می كنند، « برگزاری كارگاه های آموزشی توسط اساتید این دانشگاه برای گروه های تحت پوشش شهرداری منطقه 6 و رسیدگی به مسایل جسمی و روانی سالمندان این منطقه كه جمعیت قابل توجهی از این قشر را در خود جای داده است »، درخواست كرد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست، مسئولان شهرداری منطقه 6 با همراهی مسئولان دانشگاه و مركز اسماء، از بخش های منحصربفرد درمانی و توانبخشی این كلینیك كه در كشور كم نظیرند، دیدن كردند.

كلینیك پزشكی و توانبخشی اسماء از جمله مراكز درمانی و توانبخشی تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است كه تحت نظارت وزارت بهداشت، انواع خدمات توانبخشی جسمی و ذهنی همچون " توانبخشی دست، كاردرمانی جسمی و ذهنی به كودكان اتیسم، بیش فعال و شیرخواران زیر یك سال، گفتاردرمانی و درمان بلع در نوزادان، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، نوروفیدبك، روانشناسی و مشاوره های تحصیلی و خانواده " را با تعرفه دولتی ارائه می دهد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: جونیان - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۲:۰۰ - ۱۵/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۲