دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

تزریق واكسن كرونا به معلولان و سالمندان در مراكز نگهداری تا پایان سال
 
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور از تزریق واكسن كرونا به معلولان و سالمندان در مراكز نگهداری تا پایان سال خبر داد.
تزریق واكسن كرونا به معلولان و سالمندان در مراكز نگهداری تا پایان سال
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور از تزریق واكسن كرونا به معلولان و سالمندان در مراكز نگهداری تا پایان سال خبر داد. - اخبار اجتماعی -
محمد نفریه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار كرد: در جلسه ستاد ملی كرونا كه یك ماه پیش با حضور رئیس جمهور برگزار شد اولویت بندی ها برای تزریق واكسن كرونا برای گروه های مختلف در سطح كشور انجام شد.

وی تصریح كرد: بر همین اساس كادر درمانی و بهداشتی نخستین گروه برای دریافت واكسن كرونا مشخص شده اند و سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن در مراكز نگهداری و توانبخشی سازمان بهزیستی دومین گروه از دریافت كنندگان واكسن كرونا مشخص شده اند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه سالمندان و معلولان در مراكز نگهداری به عنوان دومین گروه دریافت كننده واكسن كرونا مشخص شده اند بر همین اساس اطلاعات آنها تجمیع و در اختیار شبكه بهداشت قرار داده خواهد شد.

نفریه درباره زمان تزریق واكسن كرونا به معلولان و سالمندان در مراكز نگهداری اضافه كرد: با توجه به مكاتبات انجام شده تا پایان سال این گروه از جامعه واكسن دریافت خواهند كرد.

وی درباره فرآیند توزیع واكسن كرونا گفت: در این بخش نیز همانند واكسن آنفلوآنزا عمل خواهد شد به طوری كه در مرحله واكسن آنفلوآنزا تزریق از طریق شبكه بهداشت در سطح استانهای مختلف انجام شد كه واكسن كرونا نیز از طریق شبكه بهداشت تزریق خواهد شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور گفت: خوشبختانه با مكاتباتی كه انجام شده است میزان توزیع واكسن كرونا بیش از واكسن آنفلوآنزا در مراكز نگهداری معلولان و سالمندان خواهد بود كه در این مرحله علاوه بر سالمندان، معلولان، بیماران روانی مزمن، پرسنل و مددكاران در مراكز واكسن كرونا دریافت خواهند كرد.

تفاوت فاحش هزینه بیماران روانی در مراكز درمانی وزارت بهداشت و بهزیستی
پرداخت عیدی به مددجویان كمیته امداد و بهزیستی در هاله ای از ابهام
جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در كانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (كلیك كنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (كلیك كنید)
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۱:۱۲ - ۱۹/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۷