دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

كارت هوشمند برای بیش از 16 هزار نفر معلول در زنجان صادر شده است
 
زنجان-معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان به صدور كارت هوشمند برای معلولان در استان زنجان اشاره كرد و گفت: تاكنون برای 16 هزار و 200 نفر معلول در استان كارت هوشمند صادر شده است.
كارت هوشمند برای بیش از 16 هزار نفر معلول در زنجان صادر شده است زنجان-معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان به صدور كارت هوشمند برای معلولان در استان زنجان اشاره كرد و گفت: تاكنون برای 16 هزار و 200 نفر معلول در استان كارت هوشمند صادر شده است.

فرهاد میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر به صدور كارت هوشمند برای معلولان در استان زنجان اشاره كرد و افزود: تاكنون برای 16 هزار و 200 نفر معلول در استان كارت هوشمند صادر شده است.

وی اظهار كرد: 22 هزار معلول در استان زنجان تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات درمانی و توانبخشی استفاده می كنند و این تعداد معلول شامل معلولین ذهنی، جسمی، شنوایی، بینایی، روان و سالمندان هستند.

معاون امور توان بخشی بهزیستی استان زنجان با بیان اینكه كارت هوشمند برای معلولان از نیمه دوم سال 92 شروع شده است، گفت: معاونت توان بخشی مجموعه ای است كه اقدامات هدفمند را برای قادرسازی فرد معلول به منظور دست یابی به سطح نهایی توانایی و عملكرد جسمی، حسی، ذهنی، روانی، اجتماعی و حفظ این توانایی ها انجام می دهد.

میرزایی به مزایای صدور كارت بین المللی معلولان اشاره كرد و یاد آور شد: با صدور این كارت افراد معلول می توانند در سراسر جهان بدون ارائه گواهی، از خدمات سازمان های مرتبط با حوزه معلولان استفاده كنند و بهزیستی استان در صدور كارت هوشمند برای معلولین عملكرد خوبی دارد.

وی ابراز داشت: طی سال گذشته 840 نفر هم به تعداد آمار معلولین در استان افزوده شده و مشخصات این تعداد ثبت خواهد شد و برای این تعداد هم كارت هوشمند صادر می شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۱:۴۵ - ۲۲/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰