دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه، فرارسیدن سالروز « فناوری اطلاعات » را به همكاران بخش IT دانشگاه تبریك گفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

رئیس دانشگاه، فرارسیدن سالروز « فناوری اطلاعات » را به همكاران بخش IT دانشگاه تبریك گفت

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز سه شنبه (22 تیرماه) در زادروز محمدبن موسی خوارزمی و سالروز « فناوری اطلاعات »، با انتشار پیام، این مناسبت بزرگ را به همكاران پرتلاش در بخش IT دانشگاه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خالق هستی

در عصر ارتباطات كه زندگی بشر با تحولات روزافزون روبه رو بوده، فناوری اطلاعات در تمامی اركان آن نفوذ كرده، تا حدی كه این تخصص و یا به عبارتی، این صنعت، در آینده انسان و زندگی پیچیده او تعیین كننده باشد، و گاه، فراتر از نیاز بشر پیش رفته و سبب شگفتی شود.

این درحالی است كه طی یك سال و نیم گذشته، با شیوع ویروس كووید 19 ، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات بیش از هر زمان دیگری بر همگان آشكار شد و توانست جای خود را در میان هر قشری از جوامع بشر و در هر خانه و كاشانه ای باز كند.

اهمیت این علم و مهارت در میان كوچك و بزرگ و بویژه تعلیم دهندگان و تعلیم گیرندگان در هر رده، دو چندان شد و در واقع، علم و تخصص به كمك علم آموزی آمد و مانند موتور محركه ای عمل كرد تا چرخه انتقال دانش از حركت نایستد.

دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز همچون دانشگاهیان در تمام دنیا، از حوزه فناوری اطلاعات برای تداوم مسیر رشد و تعالی نسل آینده استفاده كردند، و با تلاش، همدلی و پشتیبانی بی دریغ و حتی، شبانه روزی همكاران خود در اداره فناوری اطلاعات (IT) و بكارگیری دانش فنی این عزیزان، توانستند فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی خود را تداوم ببخشند.

ضمن گرامی داشت سالروز « فناوری اطلاعات » و عرض تبریك فرارسیدن این مناسبت به همكاران پرتلاش در این عرصه تاثیرگذار، آرزوی سلامتی و بهروزی برای این حامیان و همراهان همیشگی دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۳:۰۷ - ۲۳/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۶