دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

برگزاری همایش «مددكاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی كودكان»/ مهلت ارسال مقالات تا 27 تیرماه
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

برگزاری همایش «مددكاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی كودكان»/ مهلت ارسال مقالات تا 27 تیرماه

همایش « مددكاری اجتماعی و سلامت روانی - اجتماعی كودكان » در تاریخ 20 مردادماه امسال، با شركت اعضای هیات علمی دانشگاه، متخصصان، صاحبنظران و مسئولان در حوزه های مددكاری اجتماعی، سلامت روانی و اجتماعی كودكان، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه، آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش، 27 تیرماه جاری و به ایمیل دبیرخانه ( socialworkcongress@gmail.com می باشد.

این گزارش همچنین حاكیست، در این همایش یك روزه، مباحث مددكاری اجتماعی با رویكردهای " سلامت روانی - اجتماعی كودك، مداخلات روانی - اجتماعی كودك، بهداشت روانی كودك در دوره همه گیری كرونا، ناتوانی های زیستی - روانی و اجتماعی كودك، كودك و مدرسه، پیشگیری از آسیب های روانی - اجتماعی كودك " ارائه می شود.

این همایش به همت گروه آموزشی مددكاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با همكاری و حمایت گروه های آموزشی كودكان پیش از دبستان و روانپزشكی این دانشگاه، رصدخانه اجتماعی كووید 19، انجمن علمی مددكاری اجتماعی ایران، معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی كشور، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و روزنامه اطلاعات برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به وب سایت همایش ( socialwork.uswr.ac.ir ) مراجعه كنند و یا با شماره تلفن 71732873 -021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/



تنظیم اطلاعیه : نعیمی پور
   تاریخ: ۱۲:۴۷ - ۲۲/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵