دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاران روانپزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
 
مدیر امور آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه اعلام كرد:

آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاران روانپزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام كرد: آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاران روانپزشكی این دانشگاه همزمان با دیگر دانشگاه های علوم پزشكی كشور با شركت 51 دانشجوی دستیاری برگزار شد.

دكتر سهیلا شهشهانی پور با اعلام این خبر به خبرنگار وبدای دانشگاه، افزود: در این آزمون كه با شركت دستیاران سال اول تا چهارم و در مدت 190 دقیقه برگزار شد، نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكی تهران (قطب ده آمایشی كشور) نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به وضعیت شیوع كرونا در شهر تهران، تصریح كرد كه برای شركت دانشجویانی كه خوداظهاری كرونا مثبت داشتند، محل جداگانه ای از دیگر شركت كنندگان در نظر گرفته شد و پروتكل های بهداشتی برای همه شركت كنندگان بصورت كامل اجرا شد.

لازم به ذكر است، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با 23 گروه آموزشی و 9 مركز تحقیقات تحت نظارت وزارت بهداشت، علاوه بر تعلیم و تربیت حدود یك هزار و 800 دانشجو در سه مقطع رشته های تخصصی سه حوزه سلامت ( رفاه و سلامت اجتماعی، سلامت روانی و توانبخشی )، از طریق مراكز درمانی تابعه، نسبت به ارائه خدمات مربوط به این سه حیطه فعالیت دانشگاه اقدام می كند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۲:۴۷ - ۲۲/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۷