دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

رئیس اداره سلامت كودكان وزارت بهداشت، از كلینیك پزشكی و توانبخشی اسماء دیدن كرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

رئیس اداره سلامت كودكان وزارت بهداشت، از كلینیك پزشكی و توانبخشی اسماء دیدن كرد

دكتر لرنژاد رئیس اداره سلامت كودكان وزارت بهداشت با همراهی جمعی از مدیران و كارشناسان این اداره، از بخش های تخصصی كلینیك پزشكی و توانبخشی اسماء (تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی) دیدن كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه، نشستی در حاشیه این برنامه با حضور رئیس و مدیر كلینیك و چند تن از اعضای هیات علمی دانشگاه و متخصصان شاغل در این كلینیك برگزار شد كه دكتر مطلبی رئیس این كلینیك، ضمن معرفی خدمات كلینیك اسماء ، نقاط قوت این كلینیك همچون حضور اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه با تعرفه های دولتی برای درمان بیماران در كلینیك اسماء، را مطرح كرد و میرشفیعی مدیر كلینیك نیز از عدم شناخت بسیاری از بیماران نسبت به خدمات استاندارد و با كیفیت كلینیك اسماء گفت.

دكتر مجیدی نژاد از جمله متخصصان شاغل در كلینیك اسماء در سخنان كوتاهی، به وجود تفاهم نامه همكاری با دانشگاه علوم پزشكی ایران اشاره كرد و در پی آن، خواستار تقویت همكاری و ارتباطات بین مراكز تحت پوشش این دانشگاه با كلینیك اسماء بویژه در ارجاع بیماران با مشكلات تكاملی و اتیسم شد.

در ادامه، دكتر لرنژاد با تاكید بر اینكه مركز اسما از معدود مراكز دولتی متمركز بر توانبخشی و خدمات تخصصی در حوزه های اتیسم و تكامل در تهران می باشد، برای تقویت ارتباطات بین مراكز پزشكی و توانبخشی و شناخت هرچه بیشتر نیازمندان نسبت به خدمات كلینیك، پیشنهاد داد كه برای اطلاع رسانی شهروندان از خدمات ارزشمند این كلینیك، از انواع امكانات تبلیغاتی مانند تهیه فیلم و ارسال پیامك های گروهی و معرفی این مركز درمانی از طریق صدا و سیما استفاده شود.

وی همچنین برای ارتقای خدمات كلینیك اسماء، دسترسی این مركز درمانی به بانك اطلاعات بیماران همچون مراكز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی ایران را امكانپذیر دانست.

گفتنی است؛ كلینیك جامع پزشكی و توانبخشی اسماء با تجهیزات تخصصی و بهره گیری از توان تخصصی و حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه، خدمات استاندارد و مطابق با دانش روز در حوزه های اتیسم، رشد و تكامل نوزادان، كاردرمانی ذهنی و جسمی، گفتاردرمانی تخصصی و ویژه بلع نوزادان نارس، توانبخشی دست و ... را به بیماران و نیازمندان ارائه می دهد.

این كلینیك پزشكی و توانبخشی در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: جونیان - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۲:۴۷ - ۲۲/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۱