دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

كلینیك پزشكی – توانبخشی نظام مافی، خدمات دندانپزشكی با تعرفه دولتی ارائه می دهد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

كلینیك پزشكی – توانبخشی نظام مافی، خدمات دندانپزشكی با تعرفه دولتی ارائه می دهد

كلینیك پزشكی - توانبخشی نظام مافی تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، خدمات دندانپزشكی با تعرفه دولتی ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، بخش دندانپزشكی كلینیك پزشكی- توانبخشی نظام مافی كه به تازگی راه اندازی شده است، با تعرفه دولتی به ارائه خدمات دندانپزشكی از قبیل خدمات ترمیم، جرم گیری، بلیچینگ خانگی (Home Bleaching) یا سفید كردن دندان، روكش و درمان ریشه می پردازد.

دكتر دنیا نوروزی دندانپزشك این مركز درمانی درباره خدمات بخش دندانپزشكی كلینیك نظام مافی گفت: هدف ما از راه اندازی این بخش، ارائه تمام خدمات دندانپزشكی است كه مسئولان كلینیك درصدد تكمیل و آماده سازی كامل آن هستند.

دكتر نوروزی به برنامه های این بخش برای تكمیل خدمات دندانپزشكی اشاره كرد و افزود: هم اكنون همه خدمات عمومی دندانپزشكی ارائه می شود، و با جذب نیروی متخصص، انواع خدمات تخصصی دندانپزشكی از جمله درمان های مجدد ریشه، ساخت پروتز كامل، ساخت پروتز پارسیل (روشی برای پر كردن جای خالی دندان های از دست رفته)، جراحی افزایش طول تاج و جراحی دندان عقل، نیز به خدمات فعلی دندانپزشكی اضافه می شود.

وی همچنین افزود: علاوه بر جذب نیروی متخصص، نیازمند برخی تجهیزات مثل دستگاه روتاری برای عصب كشی دندان مورد نیاز است و یا وسایلی كه برای ساخت پروتزهای كامل و پروتز پارسیل استفاده می شود، هستیم، كه تامین تجهیزات مورد نیاز نیز در برنامه مسئولان كلینیك قرار دارد.

نوروزی در ادامه به مواد مصرفی در بخش دندانپزشكی كلینیك نظام مافی اشاره كرد و گفت: بیشتر مواد مصرفی مثل كامپوزیت، اچ، باند، فرزها و برخی تجهیزات، تولید داخلی ندارند و وارداتی هستند، اما آنچه كه مهم است، مواد مصرفی در بخش دندانپزشكی كلینیك نظام مافی از با كیفیت ترین مواد موجود در بازار تهیه می شوند.

وی در پایان این گفت وگو نیز به نفاوت هزینه های دندانپزشكی در بخش خصوصی و دولتی پرداخت و گفت: « خدمات دندانپزشكی كلینیك نظام مافی با تعرفه دولتی ارائه می شود كه تقریبا نصف تعرفه های بخش خصوصی است»، برای مثال، ترمیم سه سطحی دندان از جمله روش های رفع پوسیدگی دندان در این كلینیك با هزینه تقریبی 380 هزار تومان انجام می شود، در صورتی كه همین خدمات در بخش خصوصی، بالای 800 هزار تومان هزینه دارد.

بخش دندانپزشكی كلینیك پزشكی - توانبخشی نظام مافی در حال حاضر از ساعت 8 الی 14، انواع خدمات عمومی دندانپزشكی را به بیماران و نیازمندان ارائه می دهد.

كلینیك نظام مافی كه در منطقه غرب تهران و جنب مسجد نظام مافی واقع شده است، با بهره گیری از توان تخصصی و حرفه ای اعضای هیات علمی و متخصصان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، علاوه بر ارائه خدمات تخصصی توانبخشی همچون حوزه های مغز و اعصاب، فیزیوتراپی، كاردرمانی، ارتوپدی فنی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و تجویز سمعك، روانشناسی و مشاوره، به ارائه خدمات تخصصی در حوزه های پزشكی مانند قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان، اورولوژی، نورولوژی، دندانپزشكی، روانپزشكی و پزشكی عمومی می پردازد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۸:۵۴ - ۲۳/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۳۳۹