دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

نخستین آزمایشگاه مرجع توانبخشی تا شهریور افتتاح می شود
 
تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: تا شهریورماه امسال اولین آزمایشگاه مرجع توانبخشی افتتاح خواهد شد.
نخستین آزمایشگاه مرجع توانبخشی تا شهریور افتتاح می شود تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: تا شهریورماه امسال اولین آزمایشگاه مرجع توانبخشی افتتاح خواهد شد.

مهرماه سال گذشته اعلام شد كه بهره برداری از اولین آزمایشگاه جامع و مرجع توانبخشی كشور و اولین مركز رشد و نوآوری توانبخشی و رفاه اجتماعی با زیربنای 1400 متر مربع، به زودی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آغاز می شود.

این آزمایشگاه شامل آزمایشگاه های « مكانیك، آزمایشگاه آنالیز حركت، سایبرنتیك پزشكی، ایمنی الكتریكی، پردازش سیگنال، خانه هوشمند، علوم شناختی وایمنی مغناطیسی » عنوان شده بود.

به گزارش امروز چهارشنبه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دكتر حمیدرضا خانكه در جریان بازدید معاون آموزشی وزارت بهداشت، گزارشی از رصدخانه اجتماعی كووید 19، تشكیل دبیرخانه و كارگروه های تخصصی در این حوزه، و همچنین پروژه های تحقیقاتی انجام شده و در دست اجرای رصدخانه طی ماه های اخیر بیان داشت.

وی همچنین لزوم تداوم دوره های كارورزی دانشجویان، و اجرای برنامه واكسیناسیون برای دانشجویان این دانشگاه جهت شركت آنان در دوره های كارورزی را یادآوری كرد.

دكتر علی اكبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی نیز گفت: با برنامه مشتركی كه با معاونت های بهداشتی و درمان وزارت بهداشت اجرا می شود، امیدواریم كه جمعی از دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، تا پایان مردادماه و در ادامه، مابقی دانشگاهیان تا پایان آبان ماه امسال، نسبت به ویروس كووید 19 واكسینه شوند.

وی افزود: رسالت و جایگاه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، نخبگان این حوزه را جذب می كند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به ارتباط برقرارشده میان دو وزارتخانه بهداشت و علوم، پیشنهاد داد: به دلیل وجود مشكلات در مسیر جذب هیات علمی، خوش فكرترین، با هوش ترین، تاثیرگذارترین، و افراد قدر رشته های این دانشگاه را در كشور شناسایی كرده و نسبت به جذب آنان جهت همكاری با این دانشگاه اقدام كنید.

هم اكنون یك هزار و 819 دانشجو در مقاطع مختلف، با پشتیبانی 166 عضو هیات علمی، مشغول به تحصیل هستند،

برچسب ها
- دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
- علی اكبر حقدوست
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
- توانبخشی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۸:۱۳ - ۲۳/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۵