دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

رسالت و جایگاه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، نخبگان این حوزه را جذب می كند
 
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: رسالت و جایگاه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، نخبگان این حوزه را جذب می كند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت: رسالت و جایگاه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، نخبگان این حوزه را جذب می كند
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: رسالت و جایگاه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، نخبگان این حوزه را جذب می كند.



به گزارش وبدا، دكتر علی اكبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كه با همراهی دكتر سیدحسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پرشكی كشور، در نشستی با رییس، معاون و مدیران آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، شركت كرد، بابت پیشرفت های دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به مسئولان این دانشگاه، خداقوت گفت و افزود: این دانشگاه چند نقطه قوت دارد و سرمایه های نهفته ای را در خود جای داده كه كمتر به چشم می خورند.

وی تصریح كرد: خیلی از دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در كل كشور، تاثیرگذار هستند، سهم تحصیلات تكمیلی در این دانشگاه بالاست و اسم و رسم، رسالت و جایگاه ارزشمند آن، سبب درخشش بین المللی این دانشگاه با ماموریت های ویژه آن در حوزه های توانبخشی و سلامت اجتماعی شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، با اشاره به ارتباط برقرارشده میان دو وزارتخانه بهداشت و علوم ، پیشنهاد داد: به دلیل وجود مشكلات در مسیر جذب هیات علمی، خوش فكرترین، با هوش ترین، تاثیرگذارترین، و افراد قدر رشته های این دانشگاه را در كشور شناسایی كرده و نسبت به جذب آنان جهت همكاری با این دانشگاه اقدام كنید.

دكتر حقدوست در پایان سخنانش، ابراز امیدواری كرد كه روز به روز بر اثربخشی این دانشگاه در حیطه های ملی و بین المللی افزوده شود.

پیش از سخنان معاون آموزشی وزارت بهداشت، دكتر سید حسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پرشكی كشور گزارشی از تحقق اهداف آموزشی وزارت بهداشت طی سالهای اخیر ارائه داد، ضمن آنكه دكتر محمدرضا خدایی معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دكتر واحدی مدیر مركز مطالعات و توسعه آموزش این دانشگاه، فعالیت های حوزه آموزش و برنامه های آن را تشریح كردند.

در پایان این دیدار نیز، مسئولان وزارت بهداشت از پروژه در دست اجرای آزمایشگاه توانبخشی دانشگاه دیدن كردند.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۰۵ - ۲۴/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸