دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مراكز مراقبتی و توانبخشی در استان بوشهر گسترش یابند
 
بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه باید مراكز مراقبتی و توانبخشی در استان بوشهر گسترش یابند.
مراكز مراقبتی و توانبخشی در استان بوشهر گسترش یابند بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه باید مراكز مراقبتی و توانبخشی در استان بوشهر گسترش یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی عصر یكشنبه در آئین افتتاح مركز مراقبتی و توانبخشی معلولین ذهنی و حركتی نیلوفران آبی 2 بوشهر اظهار داشت: با بیان اینكه مردم كشور ما به نوع دوستی و خیرخواهی در دنیا مشهور هستند.

وی اضافه كرد: در میان مشكلات متعدد اقتصادی كه تحریم و بیماری كرونا به وجود آورده ما نباید نیازمندان جامعه را فراموش كنیم و ترویج نوع دوستی و اخلاق و كرامت انسانی مهمترین مؤلفه یك جامعه متمدن و دین مدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان كرد: در گذشته شاید مراكز مراقبتی نیاز اولویت دار جوامع نبود ولی در عصر ما برخی خدمات جزئی از صرورتهای جامعه انسانی است.

وی افزود: دغدغه انسان های شریف در حفظ كرامت انسانی با نگاه محبت آمیز به ما عاشقانه زیستن را می آموزد و یادآورمان می شود كه ابعاد روح خدایی انسان ها منشأ خیر ونیكی بشر است.

ایرانی با عنوان اینكه در انجام اینچنین كارها ما در كنار بخش خصوصی، سمن ها و انسان های دغدغه مند هستیم، بیان كرد: ساختمانی كه امروز به بهره برداری رسید شاید بشود آن را با میزان مادی قیمت گذاری كرد ولی روح عاطفی و معنوی كه نیاز امروز بشر است را نمی توان با معیارهای مادی سنجید و این اوج انسانیت و نوع دوستی است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۹:۲۲ - ۱۹/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۹