دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

10 میلیون نفر از گروههای شغلی حساس در كشور واكسن كرونا دریافت می كنند
 
10 میلیون نفر از گروههای شغلی حساس در كشور واكسن كرونا دریافت می كنند



رییس مركز مدیریت شبكه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: 10 میلیون نفر از گروههای شغلی حساس، به غیر از نیروهای مسلح كه واكسیناسیون آنها از مرزبانی ها آغاز می شود، در مدت 1.5 ماه واكسن كرونا دریافت می كنند.

دكتر جعفر صادق تبریزی در حاشیه بازدید از پایگاه های تجمیعی واكسیناسیون در مشهد در گفتگو با وب دا اظهار كرد: در این خصوص از امكانات و تجهیزات اداری دستگاههای اجرایی مربوطه برای واكسیناسیون استفاده می شود و واكسن، نیروی انسانی و همچنین ملزومات مورد استفاده توسط وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز واكسیناسیون خبرنگاران در كشور اظهار كرد: در این مرحله تنها افرادی كه كارت خبرنگاری داشته و كار میدانی انجام می دهند واكسینه می شوند و كاركنان تحریریه های روزنامه ها و هفته نامه ها فعلا واكسن دریافت نخواهند كرد.

رییس مركز مدیریت شبكه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: در ارتباط با معلولان تاكنون 80 درصد معلولان ساكن در مراكز جمعی كشور واكسینه شده اند و واكسیناسیون 20 درصد باقی مانده نیز انجام خواهد شد و واكسیناسیون یك میلیون و 500 هزار معلولی كه در منزل نگهداری می شوند، نیز در این دوره انجام خواهد شد.

دكتر تبریزی در این سفر ضمن عرض خداقوت به مدیران و كاركنان حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشكی مشهد گفت: خوشبختانه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی مشهد دارای یك تیم زبده و منسجم است و ساختار مركز بهداشت استان خراسان رضوی بخوبی چیده شده است و اقدامات خلاقانه ای در این معاونت انجام یافته كه مایه مباهات است .

شایان ذكر است دكتر تبریزی با حضور در مركز تجمیعی واكسیناسیون شهید محرابی، مركز واكسیناسیون برادران رحیمی، مركز تجمیعی واكسیناسیون فرهنگیان، مراكز منتخب غربالگری سیلو و شهید عباس زاده ضمن عرض خداقوت به همكاران خط مقدم مبارزه با كرونا در جریان فرایند كار در این مراكز قرار گرفت و به ارائه توصیه های كاربردی پرداخت .
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۱۵ - ۱۰/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸